Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در دیدار با اقشار مختلف مردم عراق، از مردم این کشور به عنوان ملتی مقاوم، ملتی قهرمان، ملتی متحد با طوایف مختلف، ملتی با ایمان و مسلمان، ملتی عزیز شده و بزرگوار، و نماد پایداری و مقاومت یاد کرد و گفت:هنگامیکه متحد باشید و دست در دست همدیگر گذاشته باشید، از تهدیدهای مستکبران تاثیر نمی‌پذیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی خطاب به مردم عراق با طرح این سئوال که آیا می‌دانید چگونه ملت ایران در خانه‌هایشان از شما یاد می‌کنند، گفت: ملت ایران به عنوان ملت میزبان، کریم، بزرگوار و صاحب ویژگی‌های خوب از شما یاد می‌کنند؛ لذت سفر اربعین و معنویات آن را بازگو می‌نمایند و هر ایرانی از حسن میزبانی و کرامت شما می‌گوید.

آیت الله رئیسی ادامه داد: روابط بین ملت‌های ایران و عراق، روابطی عمیق و تاریخی است و ریشه آن در تمدن دو کشور نهفته است.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام در عراق، در تاریخ مرجعیت شیعه و حوزه علمیه نجف اشرف ریشه دوانده و مرجعیت بزرگوار عراق در مقابله با استعمار، استکبار و تروریسم، پایدار و مقاوم بوده است؛ از فتوای مرحوم آیت الله میرزای شیرازی و پیشنهادات و توصیه‌های حضرت امام (ره) تا فتوای آیت الله سیستانی در مقابله با داعش.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی ایران همراه ملت و حکومت عراق برای ساخت این کشور هستیم، گفت: نقش برجسته و عظیم عشایر شجاع، نیروهای مسلح، ارتش، حشدالشعبی، نیروهای مبارزه با تروریسم، گروه‌های مقاومت، پلیس فدرال عراق، پیشمرگه‌ها و همه نیروهای عراق برای ایجاد امنیت این کشور، نقشی است که نمی شود آن را نادیده گرفت. 

کد خبر 584457 برچسب‌ها قوه قضائیه ایران و عراق سید ابراهیم رئیسی قاسم سلیمانی عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه ایران و عراق سید ابراهیم رئیسی قاسم سلیمانی عراق آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم برخوردار در زاهدان
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟