Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز مسابقات و در بخش جانبازان و معلولین، امیری در ماده پرتاب دیسک و صادقیان در ماده دو ۱۰۰ متر، جایگاه دوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در روز دوم از مسابقات جایزه بزرگ امارات، در ماده پرتاب دیسک، کلاس ۵۵/۵۴، حامد امیری با کسب ۸۹۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و نمایندگانی از کشورهای هند و روسیه به ترتیب اول و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده دو ۱۰۰ متر کلاس ۳۸، علیرضا صادقیان با ثبت رکورد ۱۱ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه در جایگاه دوم ایستاد و ورزشکارانی از فرانسه و تایلند مقام اول و سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.

فردا و در ادامه رقابت‌ها، حامد امیری، محمدرضا احمدی، اکبر احمدی و علی اصغر جوانمردی در ماده پرتاب وزنه در کلاس های مختلف، محمد فتحی گنجی در ماده پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می‌گیرد و مدال‌ها به سرپرستان تیم‌ها در هتل تحویل داده می‌شود.

همچنین سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک توکیو، در پایان مسابقات به کمیته ملی پارالمپیک هر کشوری اعلام خواهد شد.

گفتنی است مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۴ کشور در کشور امارات برگزار می‌شود.

تیم ملی جانبازان و معلولین کشورمان با هشت ورزشکار متشکل از رشید مسجدی، حامد امیری، محمد فتحی گنجی، علیرضا صادقیان، علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، اکبر احمدی و محمدرضا احمدی با هدایت بهمن رضایی سرمربی تیم ملی در این مسابقات شرکت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ماده پرتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ مشخص شد
  • دستمزد راهنمایان گردشگری مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات