Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «ستارگان بین خورشید و ماه» با ترجمه سارا حسینی معین توسط انتشارات کتاب پارسه منتشر شد.

به گزارش برنا، کتاب «ستارگان بین خورشید و ماه» با نویسندگی لوسیا جانک و سوزان مک‌کلیلند از سوی انتشارات کتاب پارسه روانه بازار نشر شد.

این کتاب در نوبت چاپ اول با ترجمه سارا حسینی معین در ۳۱۲ صفحه با قیمت ۵۹۵۰۰ تومان به چاپ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه این کتاب می‌خوانیم: «لوسیا جانگ نویسنده این کتاب زنی اهل کره شمالی است که در دهه ۱۹۷۰ در خانواده‌ای روستایی به ‌دنیا آمد. سختی‌های دوران کودکی‌اش را که در فقر و قحطی سپری می‌شود، به هیچ روی نمی‌توان با مرارت‌هایی مقایسه کرد که در بزرگسالی تاب می‌آورد.

او که در محل کارش فریب مرد جوانی را می‌خورد، ناچار تن به ازدواج با او می‌دهد، اما پس از تولد فرزندش به خانه پدری برمی‌گردد و مدتی نمی‌گذرد که همسرش با همدستی مادرش، نوزاد او را در ازای پول و کالا می‌فروشند. دوران قحطی بزرگ کره شمالی موجب مرگ میلیون‌ها نفر شده است. او برای نجات خود و خانواده‌اش، چندین‌بار خطر می‌کند و خود را به چین می‌رساند تا با دادوستد، کمی مواد غذایی فراهم کند…

لوسیا جانگ زنی است که همراه با نوزاد خود از کره شمالی گریخت و اکنون در کانادا زندگی می‌کند. او به کمک سوزان مک‌کلیلند داستان زندگی خود را در این کتاب نوشت.

سوزان مک‌کلیلند روزنامه‌نگار تحقیقی و نویسنده‌ای کانادایی است که جوایز بین‌المللی مختلفی دریافت کرده و برخی از کتاب‌های او به صورت فیلم مستند درآمده است.

«یک گاز انبه»، «داستان دو نازنین» و «همه شهاب‌سنگ‌ها» از دیگر آثار او هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهروند کره شمالی انتشارات کتاب پارس کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس

 مصطفی رجبیان مسئول برگزاری هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان گفت: برنامه‌های دهه کرامت در استان از ۲۰ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 رجبیان افزود: برنامه‌های دهه کرامت امسال با شعار «یا امام رضا (ع) با شما سربلندیم» آغاز و با حضور سه کاروان که شامل خادمان و مبلغان استان قدس رضوی و پرچم بارگاه امام رضا (ع) است که در همه شهرستان‌های هرمزگان ادامه می‌یابد.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید توسعه معنوی و مردمی زیارت امام رئوف است که حضور این سفیران تداعی کننده فضای خاص زیارت بین مردم است.

رجبیان گفت: برنامه‌های زیر سایه خورشید در دو نوبت صبح و عصر در بین مردم خواهد بود و در نوبت صبح حضور در کارخانجات و تولیدی‌های کارآفرین، حضور در مراکز نظامی، عیادت از بیمار‌ها در بیمارستان‌ها و بازدید از برخی ادارات در استان است.

وی افزود: مردمان خطه جنوب، هرمزگانی‌های عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، امسال برای هفدمین سال متوالی میزبان کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) و پرچم متبرک رضوی هستند.

معاون کانون‌های خدمت رضوی هرمزگان گفت: اجتماع امام رضایی‌ها در شب میلاد امام رضا (ع)، ایستگاه‌های ورزشی با هدف ارایه خدمات ورزشی، کوچه‌های شهدایی و اجرای برنامه فرهنگی ویژه شهدا با همکاری خانواده شهیدی که در همان کوچه سکونت دارد، از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه در استان هرمزگان است.
رجبیان افزود: اجرای پویش ملی نذر آزادی پدران و مادران زندانی، برپایی میز مشاوره در بقاع متبرکه، ارایه خدمات پزشکی (دندانپزشکی) و اجرای برنامه «کبوترانه» ویژه نوجوانان از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

در پایان این نشست خبری، پوستر هفدمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید رونمایی شد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • «استون‌هنج» چه ارتباطی با «ماه» دارد؟ (+عکس)