Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@04:23:24 GMT

چهلم آیت‌الله مصباح یزدی در حرم حضرت معصومه

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۱۵۹۶

مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی با حضور جمعی از شخصیت‌های حوزوی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد. این مراسم از سوی دفتر مقام رهبری در قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی مجلس خبرگان رهبری آستان مقدس بانوی کرامت و جمعی دیگر از نهادهای حوزوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن نامه رهبری به پوتین حرم حضرت معصومه مراسم چهلم آیت الله مصباح یزدی واکسیناسیون کرونا در ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن نامه رهبری به پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی