Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن مس رفسنجان که عمر کوتاهی در این تیم داشت و تنها در دو بازی ابتدایی لیگ به میدان رفت در خصوص این قضیه توضیحاتی ارائه می‌دهد.

رحیم زهیوی، بازیکن تیم مس رفسنجان، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد اینکه چرا از این تیم کنار گذاشته شده؟ گفت: راستش را بخواهید خودم  دقیق  نمی‌دانم اما فکر می‌کنم تاکتیکی باشد و موضوعاتی که در این مدت اتفاق افتاد این بود که من متوجه شدم بعد از تماس فولادی‌ها با آقای ربیعی، من از تیم کنار گذاشته شدم و تمام این‌ها بعد از روزی شروع شد که من برای سینا مریدی، بازیکن فولاد، در صفحه مجازی پست گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من هفته‌های اول و دوم لیگ را بازی کردم و بعد از آن هم با قدرت در تمرینات کار کردم اما دیگر به من فرصت بازی داده نشد با این وجود من باز هم به کارم بهتر از قبل ادامه دادم و نمی‌دانم دلیلش چه بود که کنار گذاشته شدم اما قبل از بازی با صنعت نفت آبادان حتی به من گفتند دیگر لازم نیست در تمرینات نیز شرکت کنی و آقای ربیعی گفت زهیوی  مصدوم است و من هم مصدومیت از ناحیه دست داشتم اما پزشکان و متخصصان گفته بودند مشکلی نیست و می‌توانی تمرین کنی و همه موضوع را دیدند و شاهد هستند.

این بازیکن در پایان افزود: برای من که در 3 رده تیم ملی حضور داشتم و لژیونر  شدم و اصلاً روبرو شدن این موضوع برایم ساده نیست و خیلی اذیت شدم. باز هم می‌گویم اگر مرا نمی‌خواهند دلیلش را بگویند زیرا بازی با آبروی من اصلاً جالب نیست. به من تهمت زده شده و به محض اینکه مدارک به دستم برسد همه چیز را بازگو خواهم کرد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ربیعی رحیم زهیوی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن مس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خیلی حیف شد. ما اصلا باید قهرمان این لیگ می‌شدیم. نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ‌مان را محکم‌تر برگزار کنیم و هم بازی‌های جام حذفی را که خیلی مهم است و مسابقات سختی خواهد بود.

او در خصوص عملکرد خود در این دیدار عنوان کرد: همه می‌دانند بازی حساسی بود. من هم صد خودم را گذاشتم. امروز به من وظایف دفاعی‌تر داده بودند و نتوانستم زیاد از شوت‌هایم استفاده کنم و موقعیت‌سازی کنم، ولی در کار دفاعی از خودم راضی بودم.

ویدئو: 331649

نورافکن درباره استوری جنجالی که پیش از بازی منتشر کرد، توضیح داد: من هر چه می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود. هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، به شخص و جای دیگری نسبت می‌دهند. واقعا قصدی نبود. آن عکس را دوست داشتم. واقعا به ببر علاقه دارم.

بازیکن سپاهان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او گفت: آنها هم جزوی از مردم هستند. چه کار کنم؟ شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را روی من خالی می‌کنند.

او همچنین درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ عنوان کرد: در لیگ برتر مقداری فاصله برایمان ایجاد شد. ما بازی پیکان را خیلی ساده از دست دادیم، برابر نساجی خیلی ساده سه امتیاز را از دست دادیم، صنعت نفت هم همینطور. ۸ امتیاز راحت در این ۵-۶ هفته از دست دادیم که‌ اگر آنها را داشتیم، شرایط تغییر می‌کرد اما از اول فصل واقعا اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

نورافکن افزود: شما هم رسانه‌هایی هستید که مطمئنا باید از استقلال و پرسپولیس دفاع کنید و من اینها را می‌دانم و هیچ خرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود، ولی اگر استقلال و پرسپولیس را کنار بگذاریم، سپاهان واقعا یکی دو سال است قهرمان لیگ است. با این حال باز هم همه مردم می‌دانند که استقلال و پرسپولیس باید از سوی خبرنگاران و دولت‌مان حمایت شود و این یک واقعیت است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا اخراج امید عالیشاه درست بود، گفت: ربطی به من ندارد.

دیگر خبرها

  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال