Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث زیست محیطی و پدافند غیرعامل محور گلپایگان به کوهرنگ از مسیر روستای گندمینه الیگودرز تایید شد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مباحث زیست محیطی و پدافند غیرعامل محور گلپایگان به کوهرنگ از مسیر روستای گندمینه الیگودرز تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان الیگودرز، پس از مدت‌ها پیگیری، مباحث احداث جاده گلپایگان - الیگودرز از سمت روستای گندمینه، به امامزاده محمد بن حسن(ع) و کوهرنگ در استان چهارمحال بختیاری با رایزنی با وزارت راه و شهرسازی در ردیف برنامه‌های جدی و مطالبات شهرستان قرار داد.

خدابخشی ادامه داد: تا اینکه در روزهای اخیر استعلام‌های زیست محیطی و همچنین پدافند غیرعامل پروژه مذکور مورد تأیید قرار گرفته و تلاش برای اجرایی شدن این محور ادامه دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ازجمله مزایای احداث این محور مواصلاتی ارتباط مناسب و کوتاه بین استان‌های لرستان، گلپایگان و خوانسار در استان اصفهان و غرب و جنوب غربی استان چهارمحال بختیاری است.

وی افزود: این پروژه نقش مهمی در بهره‌مندی اهالی بسیاری از روستاها و شهرهای مسیر دارد و شهرستان الیگودرز نیز به‌عنوان نقطه اتصال این محور مطرح است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان الیگودرز وزارت راه و شهرسازي مجلس شورای اسلامی استان اصفهان الیگودرز خوانسار وزارت راه و شهرسازی اليگودرز لرستان محمد خدابخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال