Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش شهرهای زرد کرونایی در آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳ شهرستان شمال و جنوب استان به رنگ زرد بازگشته و دو شهر نیز نارنجی شدند. - اخبار استانها -

علی مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ارومیه ، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: متاسفانه کرونا باز هم در استان در حال افزایش است و بسیاری از شهرهای آذربایجان‌غربی به رنگ زرد کرونایی و حتی نارنجی درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هم اکنون تنها دو شهرستان شمال استان یعنی پلدشت و چالدران از لحاظ کرونا وضعیت بهتری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند و همچنان وضعیت آبی کرونا در آن حکمفرما است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش شهرهای زرد کرونایی در آذربایجان‌غربی بیان کرد: 13 شهرستان ارومیه، ماکو، شوط، چایپاره، خوی و سلماس در شمال استان و اشنویه، نقده، مهاباد، پیرانشهر، سردشت، شاهین‌دژ و تکاب در جنوب استان در وضعیت زرد به سر می‌برند.

روند ابتلا به کرونا در آمل نگران‌کننده استآغاز واکسیناسیون کرونا در استان زنجان‌ / اولویت تزریق با بخش درمان است + فیلمروایت تسنیم از نخستین روز تزریق واکسن کرونا در کرمان + فیلم

وی افزود: متاسفانه با افزایش شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی دو شهرستان بوکان و میاندوآب هم اکنون به رنگ نارنجی درآمده و این هشدار جدی است که اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند روند همه گیری بیماری افزایش یافته و شاهد موارد ابتلا، بستری و فوتی‌های فراوان در آذربایجان‌غربی خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته واکسیناسیون بر علیه کوئید19 در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده و گفته می‌شود تا سال آینده تقریبا نیمی از مردم استان علیه بیماری واکسینه شوند هر چند که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم حضور در مراسمات پرتجمع لازم و ضروری است.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین پایگاه موتورلانس اورژانس استان، صبح امروز در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرزین رضازاده، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در افتتاح مرکز موتور آمبولانس شهرستان مهاباد اظهار کرد: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم با استفاده از موتورلانس‌ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: موتورلانس‌ها در شرایط بدی آب‌وهوا اعم از باران و برف به‌دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت ندارند و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

رضازاده ادامه داد: این پایگاه، نخستین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان‌غربی است و پیش از این سه پایگاه موتورلانس در مرکز استان فعال شده است.

به گزارش ایمنا، شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل چهار پایگاه شهری، پنج پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس به صورت شبانه‌روزی خدمات اورژانسی را به نیازمندان و مصدومان ارائه می‌دهد.

کد خبر 748662

دیگر خبرها

  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی