Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ دسته یک به ۲ گروه شمال و جنوب تقسیم شده است که در گروه جنوب ۱۶ تیم در سه گروه الف، ب و ج و در گروه شمال ۲۳ تیم در چهار گروه الف، ب، ج و د با هم رقابت کردند.

مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول بسکتبال کشور در گروه شمال (د) از ١٤ تا ٢٠ بهمن در مشهد برگزار و تیمهای خانه بسکتبال خراسان رضوی و تیم جوانان آویژه صنعت پارسای مشهد، به عنوان ۲ نماینده خراسان رضوی، موفق شدند به مرحله حذفی مسابقات صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله رفت این مسابقات که از یازدهم دی ماه به میزبانی گرگان برگزار شد تیم خانه بسکتبال خراسان رضوی پنج پیروزی متوالی و در مجموع رفت و برگشت با کسب ۹ پیروزی پی در پی و یک باخت در روز آخر مسابقات و با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه نخست گروه خود قرار گرفت.

تیم آویژه صنعت هم در در مرحله رفت چهار پیروزی و یک شکست و در مجموع با پنج پیروزی و پنج شکست و کسب ۱۵ امتیاز در رتبه سوم گروه خود ایستاد و جواز صعود به مرحله حذفی را به دست آورد.

تیم خانه بسکتبال خراسان رضوی در مرحله بعدی مسابقات که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است با تیم دانش فراز البرز دیدار خواهد کرد و تیم آویژه صنعت هم به مصاف تیم خانه بسکتبال صومعه سرا می‌رود.

وضعیت تیم بسکتبال خانه بسکتبال خراسان رضوی و نیاز به حمایت مالی

سرمربی تیم بسکتبال خانه بسکتبال خراسان رضوی با اشاره به وضعیت این تیم در مرحله حذفی گفت: میانگین سنی بازیکنان تیم ما ۱۸ سال است که توانستند دست به کار بزرگی بزنند و با اقتدار، صدرنشین گروه خود شوند.

جواد جعفری افزود: بیشتر بازیکنان ما کسانی هستند که از پایه با ما بوده اند و از مجموع ۱۵ بازیکن تیم ما، یکی از شیراز و دیگری از تبریز است و بقیه از خراسان رضوی هستند.

وی با بیان این که در مرحله بعد مسابقات با تیم دانش فراز البرز دیدار می‌کنیم ادامه داد: دانش فراز، تیم خوبی است که در دور برگشت مسابقات متحول شد و بسیار قوی عمل کرد.

سرمربی تیم بسکتبال خانه بسکتبال خراسان رضوی گفت: احتمالا مسابقات، ۲  هفته دیگر در اراک و به صورت متمرکز برگزار شود و ما می‌خواهیم تابوشکنی کنیم و با جوانان وارد لیگ برتر شویم چون هدف اصلی ما کسب سهمیه با تیمی کاملا بومی و جوان است.

جعفری افزود: این جوانان می‌توانند خود را به سطح یک بسکتبال ایران برسانند. اینها سرمایه‌های خوب استان هستند و از میان این بازیکنان دست کم در ۲ یا سه سال دیگر حتما هفت یا هشت نفر را در تیم‌های لیگ برتری خواهید دید.

وی با بیان این که عمده ترین مشکل تیم، موضوع حمایت مالی است ادامه داد: صحبتهایی با شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان انجام شده است تا ما را مورد حمایت قرار دهند اما اگر حمایت مالی انجام نشود ممکن است حتی در مرحله بعدی مسابقات هم نتوانیم شرکت کنیم.

پشتوانه سازی برای تیم لیگ برتری آویژه صنعت

سرمربی تیم جوانان آویژه صنعت پارسای مشهد هم گفت: همه بازیکنان ما مشهدی و با میانگین سنی حدود ۲۱ سال هستند که در دور رفت این رقابت‌ها از مجموع پنج بازی، چهار برد و یک شکست داشتیم.

محمد قیاسی افزود: در شروع دور برگشت با مصدومیت ۶ بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تیم، شرایط ما بسیار سخت شد اما با توجه به قطعی بودن صعود این تیم، فرصت مناسبی بود تا به سایر بازیکنان میدان بیشتری داده شود و دیگر بازیکنان تیم ما نیز بازی‌های خوبی انجام دادند و این بازیها نشان داد استعدادهای آینده دار بسیار خوبی در خراسان رضوی هستند.

وی با بیان این که هدف گذاری ما این است که بتوانیم برای تیم لیگ برتری آویژه صنعت پشتوانه سازی خوبی داشته باشیم ادامه داد: در مرحله حذفی با تیم خانه بسکتبال صومعه سرا بازی خواهیم کرد.

 سرمربی تیم جوانان آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: با این وجود کسب رتبه مناسب و صعود به جمع تیمهای برتر نیز از چشم ما دور نیست و با بازیکنانی که داریم رسیدن به این امر امکان دارد.

برچسب‌ها تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد اراک تبریز البرز گرگان بسکتبال شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد اراک تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد اراک تبریز البرز گرگان بسکتبال شیراز اخبار کنکور تیم خانه بسکتبال تیم بسکتبال سرمربی تیم آویژه صنعت مرحله حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است