Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:25:28 GMT

زلزله غرب کرمانشاه خساراتی نداشته است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۰۸۵

زلزله غرب کرمانشاه خساراتی نداشته است

جلیل بالایی در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا که واحدهای مسکونی شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه بعد از زلزله مهیب 7.3 ریشتری 21 آبان 96 بخوبی بازسازی شده است خوشبختانه زلزله بامداد امروز خساراتی به واحدهای مسکونی مردم وارد نکرده است.
وی اظهار داشت: زلزله بامداد امروز به حدی شدید بود که مردم اکثر شهرهای غرب استان کرمانشاه بخصوص قصرشیرین و سرپل ذهاب آن را حس کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرنگار ایرنا، زلزله‌ ۴.۹ ریشتری بامداد جمعه که حوالی شهرستان قصرشیرین را لرزاند موجب خروج شمار زیادی از مردم از خانه‌های خود و حضور آن‌ها در خیابان‌ها شد.

پس از وقوع این زلزله که مرکز آن «کفری» واقع در خاک عراق و حوالی شهرستان قصرشیرین بود، مردم از ترس و وحشت زلزله به خیابان‌ها و داخل ماشین‌ها پناه بردند.

مردم قصرشیرین و دیگر شهرستان‌های همجوار مانند سرپل ذهاب و گیلانغرب که تجربه تلخ زمین لرزه ۷.۳ ریشتری سال ۹۶ و زلزله‌های ۶.۴ و ۵.۹ ریشتری سال۹۷ را دارند و پس از آن نیز با تداوم پس لرزه‌ها هر روز اضطراب و نگرانی را از تکرار آن حادثه‌های تلخ دارند، بامداد جمعه بار دیگر با وقوع زمین لرزه ۴.۹ ریشتری از شدت ترس به خیابان‌ها آمدند. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه قصرشیرین کرمانشاه عراق زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه قصرشیرین کرمانشاه استانداری کرمانشاه قصرشیرین کرمانشاه عراق زلزله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود