Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: جلسه اضطراری برای مدیریت بیماری کرونای انگلیسی و بحران‌های احتمالی ناشی از آن فردا (شنبه) در استانداری قزوین تشکیل خواهد شد. - اخبار استانها -

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از اقامه نشدن نمازهای جمعه در سرتاسر استان به خاطر جلوگیری از شیوع احتمالی کرونای انگلیسی خبر داد و اظهار داشت: جلسه اضطراری برای مدیریت بیماری کرونای انگلیسی و بحران‌های احتمالی ناشی از آن فردا ساعت 4 بعدازظهر با حضور همه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری قزوین تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این حال تا پیش از برپایی این جلسه همه فعالیت‌های مستلزم ایجاد تجمع، دورهمی و گردهمایی از جمله برپایی مراسم عروسی، ترحیم، ختم و حضور در آرامستان‌ها و تالارهای پذیرایی برای برگزاری جشن تولد و امثال اینها کاملاً ممنوع است و برای مدیریت این موضوع همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

حبیبی با تاکید بر ضرورت حفظ و تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مردم استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه قدرت سرایت کرونای انگلیسی طبق آخرین پژوهش‌های علمی 70 درصد بیشتر از کرونای معمولی است و هنوز هم خوشه‌های ابتلای آن به طور دقیق در استان شناسایی نشده، مردم ما باید استفاده از ماسک بهداشتی و دستکش را بیشتر از همیشه جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: اثری از ویروس کرونای انگلیسی در استان مشاهده نکردیمتعداد تست‌های سریع کرونا در قزوین از مرز 22 هزار تست گذشت3500واحد صنفی متخلف کرونایی قزوین در سال99 پلمب شد

قرنطینه اعضای خانواده مبتلا به کرونای انگلیسی

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین با اشاره به قرنطینه شدن تمامی اعضای خانواده مرد آبیکی فوت‌شده در اثر ابتلا به کرونای انگلیسی گفت: همه تهمیدات لازم برای قرنطینه جدی اعضای خانواده این فرد و همچنین جلوگیری از تماس و مواجهه مستقیم با اعضای خانواده آن پیش‌بینی شده؛ با این حال باید این موضوع بررسی شود که ببینیم که این افراد چه مواجهه‌ّها و تماس‌های اجتماعی در چند روز گذشته داشته‌اند.

حبیبی افزود: تیم‌های حمایتی طرح شهید سلیمانی در شهرستان آبیک وظیفه تامین مایحتاج و غذای اعضای خانواده فرد فوت‌شده بر اثر کرونای انگلیسی را به عهده گرفته‌اند تا از تماس این افراد با مردم و اشاعه ویروس مهلک و وحشی کرونای انگلیسی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا استانداری قزوین کرونای انگلیسی اعضای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، گفت: کرمانشاه به عنوان مرکز و هاب مدیریت بحران و حوادث غرب کشور مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بابک محمودی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هر اقدامی در زمینه بحران باید در قالب پیشگیری باشد، اظهار داشت: باید نقاط پرخطر در طبیعت به مردم معرفی شوند و امدادرسانی‌ها باید به سرعت انجام شود که سبب نشویم مردم از حضور در طبیعت دلزده شوند.

وی با اشاره به استقبال مردم از کوهستان عنوان کرد: راهنمایان در کوهستان حضور دارند و در برخی مسیرها صعود افراد باید با راهنما انجام شود و این تلفات را کاهش می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بیستون چهارمین توده سنگی بزرگ دنیا است و برای سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی بسیار مهم است، گفت: کوهستانی بودن را نباید یک تهدید دانست، بلکه می‌توان به آن به عنوان یک فرصت اشتغال‌زایی نگاه شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور افزود: با تصویب کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی و حوادث غرب کشور از نظر پایگاه هوایی و تجهیزات انباری و تخصصی تجهیز می‌شود.

وی بیان کرد: این مرکز می‌تواند علاوه بر استان کرمانشاه به سایر استان‌های غرب کشور نیز خدمات‌رسانی کند، اما استان باید حداقل‌های انبارداری شامل سیستم اعلام حریق را راه‌اندازی کند و در این صورت کرمانشاه به عنوان هاب منطقه‌ای برای مدیریت بحران در نظر گرفته خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه فرودگاه کرمانشاه اکنون با مشکلاتی مواجه است که به‌زودی برطرف می‌شود، گفت: چنانچه آشیانه دیگری در فرودگاه برای استقرار دائمی سه تا چهار فرزوند بالگرد ایجاد شود بسیار کمک کننده خواهد بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: ما انگیزه‌ای برای افزایش تعداد پایگاه‌ها نداریم، زیرا بسیار هزینه بر است و این انگیزه را باید فرمانداران و استانداران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور