Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۰ فیفا شب گذشته به میزبانی کشور قطر برگزار شد و تیم بایرن مونیخ آلمان به عنوان قهرمانی رسید.

«جیانی اینفانتینو» رئیس فیفا در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرگزاری فرانسه گفت: فیفا قصد دارد جام جهانی باشگاه‌ها را با تیم‌های بیشتری برگزار کند.

قرار بود مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها که سود زیادی دارد، سال ۲۰۲۱ با حضور ۲۴ تیم از جمله هشت تیم اروپایی در کشور چین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینفانتینو نگفت که دوره بعدی این بازی‌ها چه زمانی برگزار خواهد شد. وی تاکید کرد: قبلاً تصمیم گرفته‌ایم در دوره بعدی ۲۴ تیم از قاره‌های مختلف در جام جهانی باشگاه‌ها حضور داشته باشند.

کد خبر 5144820 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: جیانی اینفانتینو جام جهانی باشگاه های فیفا فیفا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو شهاب زاهدی کاراته باشگاه پرسپولیس وریا غفوری فدراسیون کشتی هندبال تیم فوتبال پورتو تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی تکواندو جام جهانی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور