Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:59:26 GMT

ورود هیات واتیکان به نجف اشرف

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۳۶۳

ورود هیات واتیکان به نجف اشرف

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، پاپ فرانسیس قرار است در پنجم ماه مارس (جمعه ۱۵ اسفند) در دیداری سه روزه به عراق سفر کند و پس از دیدار با مقامات عراقی با آیت‌الله سیستانی دیدار کند. دیدار با مسیحیان عراقی و سفر به اربیل و همچنین بازدید از شهر تاریخی «اور» در جدول برنامه‌های پاپ است.

هادی انصاری، فعال فرهنگی و خادم اعتاب مقدسه عراق گفت: هیات اعزامی دولت واتیکان به ریاست رئیس اسقف های واتیکان ، میتیا لیسکوفار روز گذشته به زیارت مرقد أمیر المومنین علی ( ع ) مشرف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زیارت برای نخستین بار از سوی دولت واتیکان به شمار می آید.‌

لیسکو فار رئیس اسقف های واتیکان پس از زیارت حرم امام علی(ع) و دیدار از رواق های پیرامون و همینطور صحن حضرت زهرا (س) و صحن علوی، از تاریخ و هنرهای معماری زیبای بارگاه علوی آگاهی یافت.

پدر لیسکوفار در این حضور گفته است: این مکان برای بسیاری از مومنین، مقدس بشمار می آید و این فرصت گرانبهایی بود که برای من بوجود آمد. از این رو شایسته است مراتب احترام و تقدیر خود را ابراز داشته و عنوان کنم که این زیارت برای من از جایگاه والایی برخوردار است. وی افزود: این مکان مقدس با تاریخ انسانیت پیش از تاریخ ادیان، عجین بوده و این نکته و مطلبی است که در حافظه من از این مکان وجود دارد. اسقف لیسکوفار گفت: برادری و انسانیت، عامل مهمی برای گردهمایی ما در این مکان است .

نماینده پاپ در پایان سخن خود ضمن اظهار خوشوقتی از این زیارت،‌ از استقبال و مهمان نوازی در بارگاه امیر المومنین( ع) سپاسگزاری کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن واتیکان سفر به عراق نجف آیت الله سیستانی واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو