Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@06:07:34 GMT

انفجار دو واحد مسکونی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۴۷۱

عملیات نجات افراد به اتمام رسید، با توجه به اطلاعات دریافتی فرد محبوس دیگری وجود ندارد؛ در حال حاضر عملیات ایمن سازی توسط نیروهای امدادی مستقر در صحنه در حال انجام است. ناطقان: رئیس سازمان آتش نشانی کرج از انفجار یک واحد ویلایی در حیدرآباد کرج خبر داد و گفت: این حادثه منجر به تخریب دو واحد مسکونی دیگر شد؛ در حال حاضر یک نفر از محبوسین نجات پیدا کردند، یک دختر بچه 12 ساله و یک مرد 45 ساله بر اثر حادثه جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی کرج،گفت: انفجار یک واحد مسکونی ویلایی در حیدرآباد غربی_کرج منجر به تخریب دو واحد دیگر نیز شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرج در ادامه با اشاره به اینکه این واحد‌های ویلایی با بنای ۱۰۰، ۷۰ و ۶۰ متر است، تصریح کرد: نیروهای امداد رسان خدمات خود را آغاز کرده و عملیات همچنان در حال انجام شد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه آمار دقیقی از محبوسین حادثه وجود ندارد، افزود: اطلاعات کافی پس از پرس‌وجو از همسایگان و افراد محل تکمیل خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در ابتدای اجرای عملیات یک آقا پیدا شد که دچار سوختگی شده بود، با توجه به اطلاعات دریافتی از اولین فردی که از این حادثه نجات یافت موقعیت دختربچه 12 ساله گزارش شد که متاسفانه این دختر نوجوان بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست داده بود.

وی ادامه داد: همچنین گمانه زنی‌ها برای محبوس بودن یک آقا در همین خانه وجود داشت که اقدامات لازم صورت گرفت و متاسفانه مرد حدود 45 ساله نیز جان خود را از دست داده بود.

وحیدی اظهار کرد: در گام نخست عملیات فعالیت نیروهای امدادی آوار برداری فردی در دستور کار قرار گرفت و گام بعدی آوار برداری کلی انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه احتمال 99 درصد دلیل انفجار نشتی گاز است، تصریح کرد: عملیات نجات افراد به اتمام رسید، با توجه به اطلاعات دریافتی فرد محبوس دیگری وجود ندارد؛ در حال حاضر عملیات ایمن سازی توسط نیروهای امدادی مستقر در صحنه در حال انجام است. منبع: عصر ایران برچسب ها: انفجار ، واحد مسکونی ، کرج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار واحد مسکونی کرج واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت