Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است این شرکت پس از انجام مطالعات لازم سه واحد اقتصادی را در شهرستان‌های سنقروکلیایی و کنگاور و منطقه اورامانات ایجاد کند.

بازوند افزود: این سه منطقه براساس مذاکرات انجام شده از طریق وزارت نفت به مدیران هلدینگ پیشنهاد شده و آنان نیز موافقت کرده اند، اما تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با منطقه دقیق احداث واحد‌ها بر عهده آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیگر سرمایه گذاری‌های وزارت نفت در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در هفته‌ای که سپری شد عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم کرمانشاه در منطقه اسلام آبادغرب با حضور معاون اول رییس جمهوری آغاز شد.

او افزود: این پتروشیمی که با سرمایه گذاری ۱۴ هزار میلیون تومان وزارت نفت اجرایی می‌شود، استان کرمانشاه را به قطب سوم پتروشیمی کشور تبدیل خواهد کرد.

او همچنین به پروژه عظیم احداث پالایشگاه و پتروشیمی گازی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: قرار است که وزارت نفت با استفاده از یکی از مخازن گازی حد فاصل بین گیلانغرب و سرپل ذهاب یک پالایشگاه و پتروشیمی در منطقه ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه اعلام کرد که به غیر از هزینه‌های لازم برای استخراج گاز، وزارت نفت ۲ میلیارد دلار برای احداث پالایشگاه و پتروشیمی در منطقه مذکور هزینه خواهد کرد.

به گفته بازوند، تیم مشاوری از دانشگاه شهید بهشتی ۲ ماه قبل روند مطالعات لازم در زمینه احداث را آغاز کرده است و پس از پایان مطالعات مکان دقیق احداث را مشخص خواهد کرد.

به گفته او، این میزان سرمایه گذاری وزارت نفت رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود و یک یادگار ارزشمند از دولت دوازدهم خواهد بود.

استاندار کرمانشاهبا بیان اینکه  با توجه به نزدیک شدن به پایان عمر دولت این پروژه‌ها چقدر ضمانت اجرایی دارند، گفت: این پروژه‌ها را شورای اقتصاد و هیات دولت مصوب کرده اند از این رو برای دولت آینده لازم الاجرا هستند.

بازوند افزود: دولت آینده اگر بخواهد این پروژه‌ها را انجام ندهد باید مصوبات شورای اقتصاد و هیات دولت را لغو کند که تاکنون چنین کاری انجام نشده است.

او بیان  کرد: بودجه این پروژه‌ها مشخص شده است و سر سوزنی نباید نگران اجرایی نشدن آن‌ها در دولت آینده باشیم؛ اگر قرار باشد هر دولتی مصوبات دولت قبل را لغو کند دیگر سنگ به روی سنگ بند نخواهد شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی کرمانشاه وزارت نفت سرمایه گذاری پروژه ها وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

 

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس جفا به مردم محروم منطقه است
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • واگذاری «استقلال» به هلدینگ خلیج فارس با عدل و انصاف سازگار نیست
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس