Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@19:57:03 GMT

پیام قالیباف به مقامات چین

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۷۹۶

پیام قالیباف به مقامات چین

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت متن نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

جناب آقای لی جان شو

رئیس محترم کمیته دائمی کنگره ملی جمهوری خلق چین

عالیجناب؛

صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی به جنابعالی و ملت جمهوری خلق چین ابراز می نمایم.

ضمن قدردانی از گفتگوهای سازنده و مؤثر فی مابین در نشست مجازی اخیر، مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری های دوستانه در حوزه های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور می‌باشد تاکید نموده و تصریح نمایم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم، با مساعی مشترک شاهد فصل نوینی از همکاری های مشترک خواهیم بود. فرصت را مغتنم شمرده، سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم کنگره ملی و دولت و ملت کشور دوست جمهوری خلق چین را آرزو می نمایم.

متن پیام دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس مجلس مشورتی سیاسی جمهوری خلق چین به شرح ذیل است:

جناب آقای وانگ یانگ

رئیس مجلس مشورتی سیاسی جمهوری خلق چین

عالیجناب ؛

خرسندم بهترین تبریکات و تهنیت های خود را به مناسبت فرارسیدن عید بهاره و سال نو چینی ابراز نمایم.

با کمال مسرت به استحضار عالی می رسانم که اخیرا گفتگوهای سازنده و مهمی فیمابین اینجانب و عالیجناب لی جان شو، رئیس محترم کمیته دائمی کنگره ملی جمهوری خلق چین طی نشست رسمی ( مجازی ) انجام شد. مایلم بر باور مشترک مجالس دو کشور مبنی بر توسعه و گسترش همکاری های دوستانه در حوزه های گوناگون که از اصول راهبردی سیاست خارجی در کشور می‌باشد تاکید نموده و تصریح نمایم، مجلس شورای اسلامی از هرگونه اقدامی برای تحکیم و تقویت روابط راهبردی فی مابین حمایت و پشتیبانی می نماید. اطمینان دارم، با مساعی مشترک شاهد فصل نوینی از همکاری های مشترک خواهیم بود.

فرصت را مغتنم شمرده، سلامت، شادکامی و بهروزی جنابعالی، ملت و دولت کشور دوست جمهوری خلق چین را آرزومندم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن قالیباف رئیس مجلس چین سال نوی چینی واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی جمهوری خلق چین رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی