Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مرادیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ هزار بسته از این تعداد مربوط به اقلام بهداشتی پیشگیرانه از بیماری کووید ۱۹ مانند مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بوده است.

وی اضافه کرد: در قالب رزمایش همدلی سه هزار بسته معیشتی آماده و از سوی اعضای ۱۹ سازمان مردم نهاد در اختیار خانواده‌های محروم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: در ماه‌های گذشته یک صد هزار بسته شامل کیف و لوازم التحریر تهیه و شماری از آن به دانش آموزان نیازمند در استان و برخی مناطق جنوبی کشور تحویل شد.

مرادیان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی از جمله فعالیت‌هایی است که تشکل‌های مردمی جوانان استان با محوریت اقدامات بشردوستانه بویژه در ماه‌هایی که شیوع ویروس شدت یافت انجام دادند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به افزایش شمار تشکل‌ها نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: اکنون ۲۴۷ سازمان مردم نهاد دارای اعتبارنامه در استان فعالیت دارند و ۲۱ اعتبارنامه در یازده ماه امسال صادر شد و پنج اعتبارنامه در حال صدور است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: تشکل‌های جوانان استان در این مدت ۴۵ طرح در موضوعات مختلف مانند اشتغال و استارت آپ مطرح کردند و در این خصوص ۱۳ کارگاه عمومی دانش افزایی و ارتقای مهارت اعضای سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

تاکنون یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۶۸۶ نفر رسیده است.

بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

استان اصفهان افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت و ۲۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کرونا سازمان های مردم نهاد کمک های مردمی اصفهان پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کرونا سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان کرونا سازمان های مردم نهاد کمک های مردمی اصفهان اخبار کنکور مردم نهاد هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر افزود: در راستای توزیع عادلانه امکانات رفاهی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ یک سالن ورزشی در انتهای بلوار طوبی شهرک یاغچیان در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت و صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریال در مرحله آرماتوربندی در حال احداث است که بزودی بتن ریزی آن آغاز می‌شود.

شهردار منطقه ۲ احداث این سالن ورزشی را به علت همجواری شهرک یاغچیان با شهرک‌های پرواز و گلشهر و همچنین کوی شمس آباد برای بهینه کردن اوقات فراغت و استفاده نوجوانان و جوانان بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

شهردار منطقه ۲ تبریز همچنین از احداث سالن ورزشی دیگری با عنوان سالن تنیس در شهرک یاغچیان خبر داد و تصریح کرد: این سالن ورزشی نیز در راستای توزیع عادلانه امکانات ورزشی برای نوجوانان و جوانان و برای استفاده ورزش دوستان در ۲۶۵ مترمربع مساحت و اعتبار اولیه شش میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در خیابان نور به اجرا درآمده و در مرحله لاشه چینی برای اجرای فونداسیون است.

کد خبر 6096625

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان