Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین اطلاعیه کمیته بدوی انتخاباتی فدراسیون فوتبال منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون فوتبال در مورد اضافه شدن نام کریمیان و حذف عبدی در لیست نهایی انتخابات توضیحاتی ارائه کرد. نکات ذیل در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده است:

۱-در بررسی های کمیته بدوی انتخابات، سابقه ورزشی آقای امین کریمیان مورد تایید قرار نگرفته بود، لکن بعد از اعتراض وی، کمیته استیناف سابقه ورزشی نامبرده را تایید کرد که در فهرست اولیه ذکر نگردیده بود و متعاقبا و بلافاصله در فهرست اصلاحی، نام وی درج گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- رضا عبدی از حضور در انتخابات انصراف داده بود و نام وی به اشتباه در لیست اولیه درج شده بود که در لیست اصلاحی، نام ایشان حذف گردید.

۳- در ردیف 54 فهرست، نام اکبر محمدی ارگی، به اشتباه (احمد) درج گردیده بود که متعاقبا و در لیست اصلاحی، تصحیح گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک ۳۰ نفره برای تهران شدند که از بین ۳۰ گزینه پیشنهادی، ۱۳ گزینه به دور دوم انتخابات راه یافتند. دور دوم انتخابات قرار است جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود.

در همین زمینه یک عضو شورای ائتلاف در گفت‌وگو با تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است ۳ نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گفت که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست ۱۳ نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست ۱۶ نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره ۳ گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901348

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏