Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخلاف آنچه تصور می شود، لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا، در صدر لیست وفادارترین بازیکنان باشگاه های تراز اول اروپایی قرار ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، به شکل جالب توجهی با وجود اینکه مسی تمام دورابن فوتبال حرفه ای خود را در باشگاه بارسلونا گذرانده است، اما اووفادارترین و پرسابقه ترین ستاره یک تیم اروپایی نیست و در این لیست، رده دوم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایگور آکینفیف، دروازه بان زسکا موسکو، با گذراندن حدود 18 سال در این باشگاه روسی، وفادارترین ستاره فوتبال اروپا است.

آکینفیف 34 ساله، اولین گام های خود در جهان فوتبال را در آکادمی جوانان زسکا موسکو برداشت و از همان زمان تاکنون در این تیم بازی کرده است.

 

 

لیونل مسی در لیست وفادارترین بازیکنان اروپا در رده دوم جا دارد. ستاره کاتالان ها حدود 17 سال از زمانی که مسی در 13 سالگی از نیولز اولد بویز به بارسا آمد می گذرد.

 

 

سه نفر برتر را مارک نوبل، اسطوره وستهام، تکمیل می کند که حدود 16 سال در تیمی که از کودکی هوادارش بوده، توپ زده است.

 

 

لیست ده بازیکن وفادار و پرسابقه در باشگاه های تراز اروپا به شرح زیر است:

 

ایگور آکینفیف، باشگاه زسکا موسکو، سابقه: 17 سال و 8 ماه و 3 روز لیونل مسی، باشگاه بارسلونا، سابقه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز مارک نوبل، باشگاه وستهام، سابقه: 16 سال و 8 ماه و 3 روز سرخیو آلوارز، باشگاه سلتاویگو، سابقه: 16 سال و 2 ماه و 4 روز اویر، باشگاه اوساسونا، سابقه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز جسی مولین، باشگاه سن اتین، سابقه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز فرانچسکو مانیانلی، باشگاه ساسولو، سابقه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز جورجیو کیه‌لینی، باشگاه یوونتوس، سابقه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سرخیو راموس، باشگاه رئال مادرید، سابقه: 15 سال و 4 روز سمی بوست، باشگاه زولته وارخم، سابقه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز لیونل مسی سرخیو راموس جورجیو کیه لینی یوونتوس بارسلونا تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی سرخیو راموس جورجیو کیه لینی یوونتوس بارسلونا تیم ملی اسپانیا سال و 2 ماه و 4 روز لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان سراسر دنیا از مردم غزه رویدادی بی‌سابقه است
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس