Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس فرهنگی گفت: اکثریت فیلم‌های به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر سی و نهم فیلم‌های خوبی نبودند و حتی در یکی از این فیلم‌ها هنرپیشه را با آرایش و لباس فرح دیبا به نمایش می‌گذارند و منتظر ناجی که به گمان خودشان فرح دیباست، هستند! به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره فیلم فجر در شرایطی پایان یافت که بسیاری از کارشناسان و دلسوزان فرهنگی به برآیند این جشنواره و ویترینی که با فیلم های اجتماعی در جشنواره چیده شده بود نه تنها امیدوار نیستند بلکه ناامیدانه به نحوه نگاه فیلمسازان می نگرند و برخی آثار به نمایش درآمده را بسیار تلخ و سیاه و دارای ایدئولوژی های مسموم می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«علیرضا سربخش» کارشناس فرهنگی، مدیر عامل مؤسسه سینمایی جانبازان و از اعضاء هیات منصفه مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره برآیند آثار نمایش داده شده در جشنواره فیلم فجر گفت: اکثریت فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر سی و نهم فیلم های خوبی نبودند. فیلم هایی نبودند که مخاطب در سینما شاهد آن بوده و راضی از دیدن فیلم از سالن سینما بیرون بیاید. تعدادی از فیلم های به نمایش درآمده براندازانه بود. می توان گفت اکثر فیلم ها مخاطب را به گونه ای ناراضی از سالن سینما بیرون می فرستند.

وی در ادامه توضیح داد: اگر آثاری که نهادهایی چون موسسه اوج ، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و حوزه هنری را از میان فیلم های به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر مجزا کنیم می توانم به جرات بگویم سینمای ایران چیزی برای گفتن نداشت.
نمایش فرح دیبا به عنوان ناجی در یک فیلم
سربخش درباره براندازانه بودن برخی از فیلم ها گفت: وقتی ترامپ در اواخر دولتش دیوانه شده بود و گفت عملی را انجام می دهد که در آینده شاهد نتایج آن خواهید بود. الحق و الانصاف نیروهای مسلح کشور ارتش و سپاه به خوبی ایستادند که در مقابل این یاوه گویی ها مقابله کنند. اما متاسفانه در داخل کشور افرادی در بخش های مختلف دست دردست آمریکا کشور و مردم را تضعیف کردند و به جای تهییج مردم در مقابل دشمن پشت مردم را لرزاندند.

وی تصریح کرد: در این شرایط و اوضاع و احوال در سینمای ایران هم شاهد افرادی هستیم که دست به دست دشمن دادند و در مقابل دشمن مردم را به سمت سیاست های آمریکا تشویق کردند و فیلم هایی را ساختند و در جشنواره به نمایش درآمد که مردم را تشویق به اعتراض و اعتصاب کردند این نگاه و ایدئولوژی در سینمای ایران کاملا دیده می شود و ما تاب دیدن این آثار را نداریم. جالب است که در یکی از فیلم های به نمایش درآمده هنرپیشه را با آرایش و لباس فرح دیبا به نمایش می گذارند و منتظر ناجی که به گمان خودشان فرح دیباست، هستند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرح دیبا جشنواره فیلم فجر فیلم های به نمایش درآمده جشنواره فیلم فجر فرح دیبا فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ببینید l دیوار مرگ قمری ناجی فضانوردان!
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • جوان رفسنجانی ناجی جان بیماران شد
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان