Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف یک تُن و ۴۸۰ کیلو مواد افیونی در عملیات نصر۱۱۲

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فرجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از فعالیت ۳ باند در زمینه قاچاق مواد مخدر ازشرق کشور به مرکز مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در این راستا عملیاتی تحت عنوان "نصر ۱۱۲" در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طراحی و پس از چند روز اقدام اطلاعاتی اجرا و در نهایت ۳ باند قاچاق مواد افیونی حین عبور از منطقه شرق این استان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات در مجموع ۶ دستگاه خودروی سواری توقیف، ۱۸ قاچاقچی دستگیر و یک تُن و ۴۸۰ کیلو مواد افیونی شامل یک تُن و ۴۳۸ کیلو تریاک، ۲۳ کیلو حشیش و ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.



این مقام انتظامی در ادامه از انهدام ۸۵ باند قاچاق و کشف ۴۶ تُن انواع مواد مخدر طی مدت ابتدای امسال  تا کنون خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اشرافیت و هوشمندی بالای ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با باند‌ها و شبکه‌های کلان قاچاق مواد افیونی و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تمام تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیر‌های استان اصفهان برای آنان امن نخواهد بود.

  توقیف محموله لوازم پزشکی قاچاق در شهرضا

سرهنگ" صادق کاظم زاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست وبازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون باری مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر به محوطه پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

او با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی برای بار خود بود افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی قسمت بار آن را بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۶ هزار و ۷۵۰ عدد کیسه پزشکی مخصوص، ۹ عدد برانکارد برقی، ۳ دستگاه ویلچر برقی، ۸ جفت لاستیک ویلچر و ۲ عدد تخت فلزی پزشکی برقی خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا ارزش این محموله قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه خودرو و محموله آن توقیف و راننده نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

انهدام باند سارقان باغ ویلا‌ها در فلاورجان

سرهنگ" حسین ترکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از باغ ویلا‌های خصوصی شهروندان در شهرستان فلاورجان و شکایت مال باختگان به پلیس موضوع در در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود دریافتند که سارقان به صورت شبانه اقدام به سرقت از باغ ویلا‌ها می‌کنند که در این راستا تمامی محل‌های وقوع سرقت توسط تیم‌های تخصصی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و پس از جمع آوری مدارک و آثار بجا مانده از سارقان سرانجام هویت یکی از سارقان به دست آمده و با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاه وی نیز در یکی از روستا‌ها شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل نیز مقادیری اموال مسروقه را نیز کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان کرد با توجه به منظور تامین هزینه مواد مصرفی خود با ۳ نفر از دوستانش باندی را تشکیل داده و اقدام به سرقت از باغ ویلا‌های خصوصی مردم می‌کردند.

سرهنگ ترکیان از دستگیری سایر اعضای باند مذکور و اعتراف آن‌ها به ۱۷ فقره سرقت خبر داد و گفت: با راهنمایی متهمان مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و همگی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر قاچاق لوازم پزشکی دستگیری سارقان باغ ویلا ها فرمانده انتظامی استان اصفهان مواد افیونی باغ ویلا ها مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه