Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@00:20:43 GMT

انتشار اطلاعات تازه از زمانی که حال ترامپ وخیم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۳۳۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، منابع مطلع به وضعیت سلامت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کردند که در زمان ابتلای وی به کرونا سطح اکسیژن خونش بسیار پایین و به زیر ۸۰ رسیده بود در حالیکه کاهش اکسیژن به زیر ۹۰ خود مساله‌ای است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین گزارش شده که ترامپ تراوشات ریوی داشته که این می‌تواند نشان دهنده نوع حادی از بیماری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وضعیت بیماری وی به قدری نگران کننده بود که مقام‌ها استفاده از دستگاه ونتیلاتور را برایش رد نکردند.

بر اساس این گزارش، ترامپ در مقابل انتقال از کاخ سفید به بیمارستان والتر رید در دوم اکتبر ۲۰۲۰ مقاومت می‌کرد.

روزنامه نیویورک تایمز همچنین نوشت، وقتی که ترامپ در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، تیم پزشکی‌اش تلاش کردند تا حاد بودن شرایط او را کم اهمیت جلوه دهند به ویژه پزشک خودش دکتر شان کانلی که برخلاف جزئیات جدید گفته بود سطح اکسیژن ترامپ هرگز زیر ۸۰ درصد نرسید.

ترامپ تحت درمان با داروی "رگنرون" قرار گرفت که در آن زمان تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را نداشت و به نوشته نیویورک تایمز، از این درمان راضی بود و گفت: اطمینان دارم که این دارو، کار می‌کند.

اما این مساله در میان مقام‌های ارشد بهداشتی آمریکا به شوخی تبدیل شد؛ چون ترامپ بحق، نتیجه شکست خورده تست‌های بالینی این دارو بود، چون هدف از استفاده از این دارو جلوگیری از بستری شدن افراد پس از دریافت آن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

مشاوران اقتصادی دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در حال بررسی راه‌هایی هستند تا کشور‌ها را از پدیده دلار زدایی که باعث می‌شود استفاده از دلار را کنار بگذارند، دور شوند.

در حال حاضر، تعدادی از کشور‌ها بطور فعال استفاده از دلار را کنار گذاشته اند.

گفته می‌شود این تلاشی برای مقابله با اقدامات بازار‌های نوظهور کلیدی برای کاهش استفاده از دلار آمریکا است.

این بحث شامل مجازات‌هایی برای کسانی است که به دنبال تعاملات جایگزین در تجارت دوجانبه با ارز‌هایی غیر از دلار آمریکا هستند. این مجازات‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، هزینه‌های دستکاری ارز و تعرفه‌ها باشد.

در ماه مارس، ترامپ در مورد دلار به CNBC گفت: با بایدن، شما دلار را به عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست در بزرگترین جنگی است که ما تا به حال حضور داشته ایم. من از زمانی که کشور‌ها استفاده از دلار را کاهش می‌دهند متنفرم. من به کشور‌ها اجازه نمی‌دهم استفاده دلار را کاهش دهند. زیرا وقتی این معیار را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.

او همچنین در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: «کشور ما دارد به جهنم می‌رود و ما دیگر نقش مهمی در جهان نخواهیم داشت. ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع پول رایج ما رو به تنزل است. من فقط در مورد ارزش پول‌مان صحبت نمی‌کنم بلکه بحث در مورد استفاده از پول ما (دلار) در سراسر جهان است». 

یادآور می‌شود: استفاده ابرازی آمریکا از دلار باعث شده عزمی جهانی برای پایین کشیدن این ارز به راه بیافتد. آمریکایی‌ها از واحد پولی خود به عنوان «ابزار فشار سیاسی» بر سایر کشور‌ها استفاده می‌کنند که این امر، ناخواسته یک عزم جهانی برای سرنگونی پادشاهی دلار را به راه انداخته است.

در همین راستا، کشور‌های عضو بریکس نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند در آینده از ارز‌های داخلی در معاملات خود استفاده کرده و پس از مدتی یک ارز دیجیتال مشترک را جایگزین دلار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • کشف نشانه‌ای تازه در مریخ برای اثبات وجود موجودات فضایی
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • این دارو‌ها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی