Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان معتقد است که شاگردانش از ابتدای بازی مقابل پالایش نفت آبادان تمرکزشان را از دست داده بودند و نتوانستند به بازی برگردند.

به گزارش"ورزش سه" آزاده زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، پس از شکست تیمش برابر پالایش نفت آبادان در مسابقه دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: شاگردانم از ابتدای بازی تمرکزشان را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی پیش‌بینی کرده بودیم تیم پالایش نفت آبادان با شیوه دیگر و متفاوتی بازی کند که این اتفاق هم افتاد. بازیکنان ما بی‌تمرکز شروع کردند و نتوانستند به بازی برگردند و تلاش من هم تاثیری نداشت، اما فردا یک روز دیگر و یک بازی دیگر است و می‌تواند به شرایط شکل دیگری باشد.

 

وی با بیان این مطلب که شاگردانش مسابقه را راحت تصور می‌کردند، گفت: تیمی که با اختلاف زیاد حریفش را شکست می‌دهد، شاید با نگاه دیگری وارد زمین مسابقه می‌شود و فکر می‌کند این بازی هم راحت است که حاصل آن اتفاقی شد که برای تیم ما رخ داد، اما بازیکن خارجی پالایش نفت آبادان هم خوب بود و توانست هماهنگ شود.

 

آنها متمرکزتر بازی کردند و رفته رفته به بازی مسلط شدند. شاگردان من هم در آخر بازی متوجه شدند که چطور می‌توانند کار کنند و طبق برنامه ما عمل کردند که نتوانستند اختلاف امتیاز را جبران کنند، اما امیدوارم در مسابقه فردا جبران کنند.

 

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان با ابراز امیدواری به اینکه شاگردانش روحیه خود را از دست نداده و در مسابقه سوم بتوانند برنده میدان باشند عنوان کرد: من به عنوان مربی و شاگردانم تجربه امروز باخت و فردا برد را داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنانم اینقدر حرفه‌ای و باتجربه هستند که چنین موردی در روحیه آنها اثر نگذارد و امیدوارم اثر معکوس بگذارد.

 

  بسکتبال بسکتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!

بازی هفتم در راند اول پلی آف؟ ممکن است دو مورد داشته باشیم.

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. این مطلب پس از بازی اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز ایجاد شده و بعد از دیدار دالاس موریکس و لس آنجلس کلیپرز، به روز رسانی خواهد شد.

اورلاندو مجیک ۱۰۳-۹۶ کلیولند کاوالیرز (۳-۳ مساوی)

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (۲-۳ به سود موریکس)

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید