Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در نامه ای به نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان به صورت رسمی فرمان اجرایی رئیس جمهوری پیشین را در باره اعلان وضع اضطراری برای کاربرد بودجه پنتاگون برای ساخت دیوار در مرز های جنوبی این کشور، لغو کرد.

 حدود ۶ میلیارد دلار بودجه ارتش آمریکا در دوره ریاست جمهوری چهارساله دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین (۲۰۱۷ -۲۰۲۱ ) برای تامین بودجه ساخت دیوار مرزی برای حفظ امنیت ملی این کشور هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن در روز ۲۰ ژانویه (اول بهمن ماه) در آغاز دوره ریاست جمهوری خود با صدور فرمانی اجرایی، دستور توقف موقت عملیات ساخت این دیوار را صادر و روز پنجشنبه با فرستادن نامه ای به کنگره اعلان کرد که دیگر دلارهای مالیات دهندگان آمریکایی برای ساخت دیوار مرزی استفاده نخواهد شد.

ترامپ ادعا می کرد که از این دیوار برای توقف جریان ورود مهاجران غیرقانونی، مجرمان، قاچاقچیان مواد مخدر و بردگان جنسی از مرز آمریکا با مکزیک، استفاده خواهد شد.ایسنا 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ساخت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد