Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه قبل، هادی ساعی، دارنده ۲ مدال طلا و یک مدال برنز المپیک، ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان، یک مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک مدال طلای قهرمانی آسیا و یک مدال طلای بازی‌های غرب آسیا به عنوان سرپرست تیم فرمانیه در لیگ برتر تکواندو به صورت دبیر سازمان لیگ، سیلی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو به صورت کتبی و شفاهی از دبیر سازمان لیگ عذرخواهی کرد و حلالیت طلبید. با این حال مجید ناظمی، دبیر کمیته انضباطی در مورد جریمه هادی ساعی گفت: او در حضور من از دبیر سازمان لیگ حلالیت طلبید و عذرخواهی و سپس این موضوع را مکتوب و امضا کرد. اما نکته‌ای که وجود داشت این بود که ما باید در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کردیم تا پاسخگوی جامعه مدنی و رسانه‌ها باشیم.

بیشتربخوانید

سرمربی و ۲ بازیکن تیم والیبال شهرداری گنبد جریمه شدند

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو ادامه داد: با توجه به رفتار هادی ساعی و مصاحبه‌های روز گذشته او مبنی بر تکذیب برخورد فیزیکی با بابایی، حکم را صادر کردیم. طی این حکم از امروز هادی ساعی حق ورود و شرکت در سالن مسابقات را در قالب رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به مدت یکسال نخواهد داشت. نکته دوم اینکه ایشان یک سال از فعالیت در لیگ تحت هر عنوانی محروم هستند. همچنین ساعی به جزای نقدی ۱۰ میلیون تومان محکوم شد.

ناظمی در پایان خاطرنشان کرد: این حکم می‌توانست سنگین‌تر باشد که با وساطت رئیس فدراسیون حداقل جرایم را برای وی در نظر گرفتیم که در مدت ۷۲ ساعت بعد از ابلاغ رأی می‌تواند از طریق استیناف به این رأی اعتراض کند. البته از آنجایی که او مدیر فنی تیم ملی است حضورش در مسابقات انتخابی تیم ملی و تمرینات این تیم بلامانع است.

تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه روز جمعه ۱۷ بهمن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ورامینی‌ها تمام شد. پس از پایان این بازی پرحاشیه و جنجالی، پوریا یلی، بازیکن ملی‌پوش والیبال ایران به سراغ یکی از فیلمبرداران حاضر در سالن فدراسیون رفت و مثل هادی ساعی، ضربه‌ای به صورت او زد.

بیشتر بخوانید
لیگ برتر والیبال| ورامینی‌ها، شهرداری ارومیه را غافلگیر کردند/ سیرجان بر آذرباتری غلبه کرد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، اما بر خلاف فدراسیون تکواندو، خیلی مهربان و ملایم با این قضیه برخورد کرد و پوریا یلی به دو جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقه و ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. با توجه به فشردگی دیدار‌های لیگ، دو جلسه محرومیت از حضور در سالن، تنها دو روز طول می‌کشد و ۳۰ میلیون جریمه نقدی هم در مقابل قرارداد‌های بالای ملی‌پوشان والیبال، رقمی به حساب نمی‌آید؛ بنابراین مشاهده می‌شود که جریمه در نظر گرفته شده برای بازیکن متخلف به هیچ وجه بازدارنده نیست. پوریا یلی هم قطعاً به اندازه هادی ساعی برای ایران افتخار آفرینی نکرده و مدال نیاورده که فدراسیون والیبال بر فرض بخواهد، ملاحظه او را در سال المپیک کرده باشد. شاید هم ارزش کسی که کتک خورده به عنوان یک انسان از دبیر سازمان لیگ تکواندو کمتر است؟!

پیش از این هم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز ۲ بهمن ۱۳۹۸ در نشستی فوق‌العاده به رفتار ناشایست پوریا یلی نسبت به برخی تماشاگران دیدار دو تیم کاله مازندران و پیکان تهران در مسابقه معوقه هفته ششم لیگ برتر (۲۹ دی ماه ۱۳۹۸) پرداخت و رای به یک جلسه محرومیت قطعی این بازیکن و پنج میلیون تومان جریمه نقدی داده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فدراسیون والیبال فدراسیون تکواندو کمیته انضباطی فدراسیون فدراسیون والیبال فدراسیون تکواندو دبیر سازمان لیگ پوریا یلی هادی ساعی لیگ برتر یک مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران