Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر تا قبل از دولت یازدهم ۷۰۰ تخت بوده که این میزان تا به امروز به ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی رسیده است. با برنامه‌ریزی و کار‌های صورت گرفته امیدواریم در سال ۱۴۰۴ به عدد ۲٫۲ تخت به ازای هر هزار نفر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای علم و دانش به ویژه شهدای انرژی هسته‌ای و شهدای مدافع سلامت افزود: تا پایان همه گیری بیماری کرونا در استان، بیمارستان شهدای هسته‌ای به عنوان بیمارستان معین برای ارائه خدمات به این بیماران اختصاص خواهد داشت.

کشمیری عنوان کرد: وجود این بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی نوین در شهری که دارای تأسیسات وسیع هسته‌ای است امری ضروری به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: هرچند میزان احتمال وقوع حوادث مرتبط با این تأسیسات ناچیز است، اما اورژانس پرتویی می‌تواند پاسخی به‌موقع و مؤثر به حوادث پرتویی احتمالی باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اتاق عمل، ICU، بخش‌های ویژه و بخش‌های تحت نظر را از جمله بخش‌های بیمارستان شهدای هسته‌ای عنوان کرد که در شرایط عادی نیز قابل‌استفاده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر تخت بیمارستانی بیمارستان شهدای هسته ای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از کشته و زخمی شدن یک زن و شوهر در تصادف جاده‌ای در محور زرند رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مرتضی بخشی با بیان اینکه حادثه برخورد کامیون با وانت در ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت به این سازمان اعلام و نیروهای امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه کامیون با وانت مزدا برخورد داشته که متاسفانه سرنشین وانت در این حادثه جان باخته است.

وی با اعلام اینکه نیروهای این سازمان، سرنشین را از داخل خودرو به خارج منتقل و بعد از تأیید فوت وی توسط اورژانس به سردخانه منتقل شد, افزود: در این حادثه راننده خودرو دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و علت حادثه توسط پلیس راه در حال بررسی است.

کد خبر 749535

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE