Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از شناسایی اولین فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در قزوین خبر داد و گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مرد ۴۸ساله آبیکی به علت ابتلا به کرونای انگلیسی فوت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از شناسایی اولین فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در قزوین خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه در ۴۸ساعت گذشته یک مورد فوتی در استان قزوین داشتیم که مربوط به بیماری ۴۸ساله از شهرستان آبیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مرد ۴۸ساله آبیکی به علت ابتلا به کرونای انگلیسی(جهش یافته) فوت کرده و نتیجه تست تعدادی از اعضای خانواده این فرد نیز مثبت اعلام شده است؛ اما بدون علائم هستند و هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: این افراد برای پیشگیری از بیماری در منزل قرنطینه هستند و در قالب طرح شهید سلیمانی مایحتاج آنها تامین شده است.

وی در ادامه از بازگشت تعطیلی‌ها و محدویت‌های کرونایی به استان قزوین خبر داد و گفت: با مشاهده ویروس کرونای انگلیسی در استان قزوین، برخی فعالیت‌ها دوباره تعطیل می‌شود.

احتمال شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان وجود دارد

نامدار بیان کرد: بر این‌ اساس سالن‌های عروسی، مراسم ترحیم و آرامستان‌ها از امروز تعطیل است و نمازهای جمعه در همه مناطق استان قزوین هم تا اطلاع بعدی اقامه نخواهد شد.

وی تصریح کرد: احتمال شیوع ویروس کرونای انگلیسی در استان قزوین وجود دارد و شدت این بیماری بالاست و بهترین راه پیشگیری همان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

نامدار در ادامه با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان قزوین عنوان کرد: در ۲۴ساعت گذشته متاسفانه حدود ۱۰۰نفر ابتلا به کرونا داشتیم که حدود ۳۰نفر از آنها بستری شدند و مجموع بستری‌های استان قزوین بسیار افزایش پیدا کرده و به حدود ۲۳۵نفر رسیده است.

وی در پایان با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در استان قزوین بیان کرد: همچنان سیر صعودی ابتلا به بیماری کرونا در استان قزوین مشاهده می‌شود و تنها راه آن نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی است؛ لذا از هم استانی‌ها تقاضا داریم نسبت به رعایت نکات بهداشتی حساسیت ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کرونای انگلیسی کرونای انگلیسی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور