Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله جدید ارائه تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از روز شنبه ۲۵ بهمن ماه خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر اکبر افتخاری با اعلام این خبر گفت: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سومین مرحله در سال ۱۳۹۹) به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۹ تا روز جمعه ۸ اسفندماه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir اجرایی می‌شود.
وی با یادآوری اینکه «دی ماه امسال دومین مرحله وام ازدواج فرزندان در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای افراد واجد شرایط به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش واریز شد»، اظهار داشت: نوبت اول این تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای واجدین شرایط، در تیرماه امسال پرداخت شده بود.
او ادامه داد: تسهیلات نوبت جدید حداکثر ۱۰۰۰ فقره بوده و به آن دسته از فرزندان یا نوه‌های تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می‌گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.
افتخاری در ارتباط با شرایط متقاضیان این تسهیلات نیز گفت: تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد ۹۸ تا اول اسفند ماه ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در بهمن ماه ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.
افتخاری تصریح کرد: صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می‌شود و ذی نفع بودن هردوی پدر و مادر متقاضیان موجب امتیازی برای دریافت دوفقره تسهیلات برای فرزندانشان نخواهد بود.
او با بیان اینکه «متقاضیانی که در دوره قبل ثبت نام نموده اند و مشمول این تسهیلات نشده اند درصورت تمایل می‌بایستی مجددا ً ثبت نام کنند»، مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir را تا ۸ اسفندماه ۹۹ اعلام کرد.
وی با یادآوری این نکته که زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و بررسی اولویت‌ها و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد، افزود: هدف گذاری ما برای پرداخت، پایان اسفندماه سال جاری است.
گفتنی است، کلیه تسهیلات مورد نظر مشمول «بیمه عمر مانده بدهکار» خواهد بود که هزینه آن برعهده متقاضی است. برچسب ها: وام ازدواج ، فرزندان ، بازنشستگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وام ازدواج فرزندان بازنشستگان ازدواج فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری میلیون تومان وام ازدواج ثبت نام ماه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد

رئیس اداره ورزش کاشان از میزبانی کاشان در مسابقات مرحله دوم دور رفت مسابقات بسکتبال کشوری خبر داد. - اخبار استانها -

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال کشوری، اظهار داشت: این دوره از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال کشور است که از فردا در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هشت گروه وجود دارد، افزود: از هر گروه دو تیم به 16 تیم برتر صعود کرده و یک تیم نیز از دور مسابقات حذف شده است و در هر گروه نیز سه تیم قرار دارد تیم بسکتبال تاک کاشان در گروه M این مسابقات قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در بیان مسابقات لیگ بسکتبال کشور در این شهرستان ابراز داشت: مسابقات از فردا به مدت سه روز در سالن ورزشی تختی کاشان برگزار می‌شود و تیم‌های گروه M مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی گفت: فردا تیم بسکتبال تاک کاشان از ساعت 16 به مصاف نفت تهران می‌رود و روز پنجشنبه نیز تیم نفت تهران در مقابل تیم بسکتبال خانه بسکتبال گرگان صف‌آرایی می‌کند و در روز آخر مسابقات دور رفت مرحله دوم مسابقات بسکتبال کشوری تیم تاک کاشان به مصاف نفت بسکتبال گرگان می‌رود.

سلامیان‌زاده با بیان اینکه کاشان با توجه به ظرفیت خود از مسابقات مختلف کشوری میزبانی کرده است، تصریح کرد: میزبانی از مسابقات بسکتبال کشوری و وجود تیم بسکتبال تاک کاشان در این دوره از مسابقات نشان از ظرفیت بالای حوزه ورزش کاشان به ویژه بسکتبال است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • این افراد می‌توانند دو بار وام ازدواج بگیرند
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری