Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:40:23 GMT

درخواست نجومی جانشین احتمالی سرخیو راموس از رئال

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۴۴۰۹

درخواست نجومی جانشین احتمالی سرخیو راموس از رئال

دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن مونیخ موضع خود را تغییر داده و در مذاکرات جدیدش با رئال، دستمزدی بسیار بالا را تقاضا کرده است.

ه گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیوید آلابا بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می رسد و شواهد نشان می دهد که او دیگر هیچ علاقه ای به ماندن در جمع باواریایی‌ها ندارد و در تابستان به شکل آزاد آلیانز را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با آینده ستاره اتریشی مطرح شده اما اکثریت آنها حاکی از آن بود که او قصد دارد فوتبالش را در اسپانیا و باشگاه رئال مادرید ادامه دهد.

 

 

 

 

با جدایی احتمالی سرخیو راموس، آلابا گزینه اول جانشینی کاپیتان رئال محسوب می شود. در اسپانیا نشریه مارکا ادعا می کند که آلابا با رئال به توافق نهایی رسیده است اما ESPN  دیلی تلگراف، شب گذشته خبر از اختلاف بین دو طرف دادند.

طبق ادعای این 2 منبع معتبر، آلابا در جدیدترین درخواست خود از رئال، قراردادی 5 ساله و دستمزد 22 میلیون یورو را تقاضا کرده است. 450 هزار یورو دستمزد هفتگی چیزی نیست که رئال مادرید در حال حاضر توان پرداختش را داشته باشد و به همین دلیل مذاکرات به بن بست خورده است.

 

 

 

 

رئال تنها در صورتی این رقم را پرداخت خواهد کرد که به طور قطعی از جدایی سرخیو راموس مطمئن شود. اگر راموس برود، رئال چاره ای جز توافق با آلابا ندارد چرا که او بهترین گزینه ممکن برای پر کردن جای خالی کاپیتان است. گفته می شود آلابا پس از دریافت پیشنهاد دستمزد 22 میلیون یورویی از چلسی تغییر عقیده داده و از رئال خواسته تا رقم پیشنهادی خود را بالاتر ببرد.

بایرن مونیخ دیوید آلابا رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دیوید آلابا رئال مادرید سرخیو راموس سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم