Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (جمعه، ۲۴ بهمن) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیص، ۷ هزار و ۲۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۵۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۸۵ هزار ۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۹ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۶۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید

درصد کشندگی کرونای انگلیسی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد