Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باغ موزه‌ها امروز زبان گویای رویدادهایی است که در طول سال‌های دفاع مقدس بر این ملت و این کشور روا داشته شده است، گفت: باغ موزه‌های دفاع مقدس در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس برای جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند بسیار موثر عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، در راستای آشنایی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، دانشجویان دانشجویان دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری در این رابطه اظهار کرد: باغ موزه‌های دفاع مقدس یادگاری از دوران تجاوز دشمن به خاک ایران است و در انتقال ارزش و فرهنگ دفاع مقدس برای جوانانی که جنگ را درک نکرده‌اند بسیار موثر عمل کرده است و در کنار سایر تلاش‌های هنری نظیر فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس، راه اندازی این باغ موزه‌ها توانسته گامی موثر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باغ موزه‌ها امروز زبان گویای آنچه هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس بر این ملت و این کشور روا داشته شده است و با امکانات خاصی مثل سالن صدا، کتابخانه تخصصی، تالار شهدا، تالار عکس و ده‌ها فضای اختصاصی تلاش می‌کنند محیطی خاص و ویژه برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بوجود آورند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یکی از بخش‌های مهم تاریخ ایران است که علاوه بر بعد نظامی، ابعاد مختلف فرهنگی و سیاسی دیگری هم داشته که باید حفظ شود تا به نسل‌های آینده هم برسد و دانشگاه هوایی با هدف بالا بردن روحیه سلحشوری و انقلابی دانشجویان و آشنایی آن‌ها با فرهنگ غنی و درک مفهوم دفاع مقدس این بازید را ترتیب داده است.

بیشتر بخوانید: امیر حاتمی: خواست کشور در حوزه استقلال دفاعی صد درصد محقق شده است

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش دفاع مقدس دفاع مقدس انتقال ارزش باغ موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموریت بالگرد اورژانس هوایی اصفهان به منظور انتقال بیمار بین مراکز درمانی ساعت ۱۳:۴۱ امروز _جمعه پانزدهم اردیبهشت_ آغاز شد.

وی افزود: در پی این مأموریت یک مرد ۸۵ ساله با سکته حاد قلبی از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: مأموریت مذکور ساعت ۱۵:۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 750518

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (15 اردیبهشت)
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به کرمان