Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شناسایی حدود ۱۵ هزار مورد جدید آلودگی، تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به بیش از ۴ میلیون و ۴۲ هزار نفر رسیده، البته تنها ۴۰۴ هزار نفر همچنان بیمار بوده و حدود ۳ میلیون و ۵۶۰ هزار نفر بطور کامل بهبود یافته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»،ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (جمعه) گزارش داد که تعداد موارد تایید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته 15 هزار و 89 مورد افزایش یافت و بدین ترتیب، تعداد کل افراد مبتلا به این عفونت در روسیه به 4 میلیون و 42 هزار و 837 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

طبق این اطلاعات، بیشترین موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا طی 24 ساعت اخیر، 2 هزار و 139 مورد در شهر مسکو، یک هزار و 134 مورد در سن‌پترزبورگ و 842 مورد در منطقه مسکو شناسایی شده است.

ضمن اینکه، تعداد بیماران فعال، یعنی افرادی که به دلیل ابتلا به کووید-19 همچنان تحت درمان هستند، به 404 هزار و 501 نفر کاهش یافته است.

این ستاد یادآور شد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 507 مورد افزایش یافته است. بدین ترتیب، تاکنون 79 هزار و 194 بیمار در اثر این عفونت جان خود را از دست داده‌اند. میزان تقریبی موارد فوت بیماران کرونایی به 1.96 درصد رسیده است.

به طور خاص، طی روز گذشته 63 مورد مرگ بیماران مبتلا به کرونا در شهر مسکو، 58 مورد در سن‌پترزبورگ و 30 مورد در منطقه مسکو ثبت شده است.

علاوه بر این، تعداد شهروندان روس معالجه شده از بیماری کووید-19 طی روز گذشته  20 هزار و 720 نفر افزایش یافته و بطور کلی به 3 میلیون و 559 هزار و 142 نفر رسیده است. سهم بیماران درمان شده در روسیه به 88 درصد از کل افراد مبتلا افزایش یافته است.

به طور خاص، 3 هزار و 184 بیمار در شهر مسکو، 3 هزار و 446 بیمار در سن‌پترزبورگ و 848 بیمار در منطقه مسکو، پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه به 4 میلیون نفر رسیدادامه روند رو به کاهش موارد ابتلای جدید به کرونا در روسیهموارد ابتلای روزانه به کرونا در روسیه به زیر 16 هزار نفر رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه روز گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت

مسکو اعلام کرد ولودیمیر زلنسکی را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

به گزارش مشرق، وزارت کشور روسیه اعلام کرد «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب مسکو قرار گرفته است.

در بیانیه این وزارتخانه به اتهام دقیق زلنسکی اشاره نشده، اما در آن آمده است: «ولودیمیر اولکساندروویچ زلنسکی، متولد ۲۵ ژانویه ۱۹۷۸ تحت یکی از ماده‌های قانون کیفری (روسیه) تحت تعقیب است.»

این در حالی است که مسکو هفته گذشته نیز سه مقام اوکراینی را به فهرست افراد تحت تعقیب خود اضافه کرده بود.

روسیه در روز جمعه اعلام کرد «اولکساندر لیتویننکو» دبیر شورای دفاع و امنیت ملی، «اولکساندر اشلاپاک» وزیر سابق دارایی و «استپان کوبیف» رئیس سابق بانک مرکزی اوکراین را در فهرست افراد تحت تعقیب خود قرار داده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • اختلال اوتیسم؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت