Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@02:32:20 GMT

تارتار به دنبال چهارمین برد مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۴۹۹۶

تارتار به دنبال چهارمین برد مقابل پرسپولیس

مهدی تارتار روز یکشنبه برای چهاردهمین بار در قامت سرمربی، مقابل پرسپولیس که سابقه پوشیدن پیراهن آن را دارد به میدان می‌رود.

به گزارش مشرق، در چارچوب بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پیکان و پرسپولیس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

یکی از حساسیت‌های ویژه این دیدار تقابل تارتار با تیم سابقش است که همواره خود را طرفدار آن دانسته و ابراز امیدواری کرده روزی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

زمان نشست‌ خبری گل‌محمدی، صادقی و تارتار

مهدی تارتار که از ابتدای این فصل هدایت خودروسازان را برعهده گرفته، تاکنون ۱۳ بار در قامت سرمربی، مقابل پرسپولیس که سابقه بازی با پیراهن این تیم را در دوران بازیگری خود دارد، قرار گرفته است.

تارتار در ۱۳ تقابل اخیر خود برابر پرسپولیس، متحمل ۶ شکست شده، ۴ تساوی کسب کرده و ۳ بار هم تیم سابقش را مغلوب کرده است.

نخستین تقابل تارتار با قرمزهای پایتخت به لیگ دهم برمی گردد که هدایت راه آهن را برعهده داشت و با یک گل مقابل حریف قدرتمندش شکست را تجربه کرد.

تارتار با هدایت تیم‌های داماش گیلان، گسترش فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان موفق شده پرسپولیس را از پیش رو بردارد، اما در دوران سرمربیگری خود در تیم‌های پارس جنوبی جم، صبا و گهر درود عایدی جز شکست و تساوی مقابل سرخ پوشان نداشته است.

تارتار که در سال‌های فعالیتش در عرصه سرمربیگری، نشان داده است به آسانی شکست را نمی‌پذیرد، یکشنبه هفته پیش رو برای چهاردهمین بار مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد و امیدوار است با تیم جوان خود بتواند پرسپولیس را برای چهارمین بار شکست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر فوتبال مهدی تارتار سرمربی پیکان پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!