Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: سوال ما اینجاست که چرا برای مرزنشینان استان خراسان شمالی، گلستان، اردبیل و آذربایجان غربی سهمیه سوخت مرزنشینان واریز نمی‌شود؟ - اخبار استانها -

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به عدم تامین سهیمه سوخت مورد نظر مرزداران خراسان شمالی اظهار داشت: پیگیری یارانه سهمیه سوخت مرزنشینان در یکی از دغدغه‌های اصلی فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان مهمترین موضوعات و مشکلات مرز و مرزنشینان استان خراسان شمالی افزود: استان خراسان شمالی با بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان، از امن ترین مرزها است و مرزها نه تنها تهدید نیستند بلکه یک فرصت مهم واثر گزار در رونق اقتصادی، خنثی کردن تحریم، ...می‌باشد.

تمام خانه‌های بهداشت خراسان شمالی به "بسته اینترنت" مجهز شدند

327 سند املاک غصب شده رژیم طاغوت به مردم خراسان شمالی بازگردانده شد

90 درصد هزینه درمانی بیماران کرونایی خراسان شمالی توسط بیمه‌ سلامت پرداخت می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با انتقاد از نبود بازارچه مرزی در استان گفت: متاسفانه علی‌رغم داشتن 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان٬ استان خراسان شمالی بازارچه مرزی ندارد و نتوانستیم از مزایای اقتصادی بازارچه مرزی بهره ببریم.

پاکمهر با گله‌مندی از مظلومیت استان و مرزنشینان غیور و سخت کوش و حافظ مرزها تاکید کرد: از 12 استان مرزی کشور برای مرزنشینان 8 استان کشور یارانه سهمیه سوخت مرزنشینان که میانگین حدود یک میلیون تومان است٬ سال‌ها واریز میشود. سوال ما اینجاست که چرا برای مرزنشینان استان خراسان شمالی،گلستان، اردبیل و آذربایجان غربی این سهمیه واریز نمی‌شود؟

انتهای پیام/311/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان شمالی خراسان شمالی سهمیه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهریار عباسی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی اظهار کرد: سال گذشته با دستور استاندار ایلام برای توسعه زیر ساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان ۴۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، افزود: ۷ تعاونی مرزنشینی در استان با عضویت ۲۲۷۰۰۰ نفر در قالب ۷۴۰۰۰ خانوار فعالیت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

عباسی افزود: با پیگیری استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده تا مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امید می‌رود در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود

کد خبر 747689

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی