Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب زمانی ما به برجام باز می گردیم که همه تحریم ها برداشته شود و راستی آزمایی نیز صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شهر امروز(۲۴ بهمن ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، با اشاره به برکات امر به معروف و نهی از منکر برای افراد در جامعه، اظهار کرد: ثمرات آن اول برای خود افراد اتفاق می افتد و دوم اینکه مومنان نسبت به عمل نیک دل گرم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه معیار سنجش اعمال ما امر به معروف و نهی منکر است، گفت: بینی آدم های فاسد و منافق به خاک مالیده می شود و بدی های دنیا و آخرت از جامعه دور می کند و باعث پایداری و قوا اسلام در جامعه می شود.

عبادی زاده با اشاره به شهادت امام هادی(ع)عنوان کرد: این امام بزرگوار  با همه سختی هایی که در آن زمان وجود داشت به مبارزه بی امان علیه ظلم و ستم پرداختند و  حاکم طاغوت زمان خودش را نفی و در برابر علمای درباری هوشمندانه مقابله و پایگاه شیعه را تقویت کردند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی درون زا و نگاه به ظرفیت های داخل کشور است، تصریح کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد از اقتصاد ما متاثر از تحریم بوده اما بیش از ۷۰ درصد آن متکی به داخل از کشور است.

خطیب نماز جمعه بندرعباس بیان کرد: برای ترویج اقتصاد مقاومتی چشممان برای استخدام در دستگاه های دولتی نباشد و جوانان با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه ها مرتبط با رشته شان کارآفرینی کنند و دستگاه های دولتی از آنها حمایت کنند.

عبادی زاده با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ کارگاه و کارخانه در بندرعباس وجود دارد که تسهیلات دولتی در اختیارشان قرار گرفته اما راکد هستند، گفت: دستگاه قضا برای جلوگیری از فساد در این موضوع ورود کرده است.

وی تاکید کرد:بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب زمانی ما به برجام باز می گردیم که همه تحریم ها برداشته شود و راستی آزمایی نیز صورت گیرد.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: باید همه دستگاه های کشور مطابق سیاست و خط و مشی رهبری حرکت کنند زیرا خیر و صلاح جامعه در آن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه عقیده سالم در افراد جامعه سالم به دنبال دارد، گفت: شکل نگرفتن منطقی عقاید سبب موضع‌گیری متناقض در سیاسیون می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی ظهر امروز در همایش حکمت مطهر در سپاه انصارالحسین(ع) که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد، اظهار داشت: عقیده، آموزش آموزه‌های دینی نیست، بلکه گره زدن این آموزه‌ها به قلب مخاطب است و به همین سبب در مباحث عقیدتی، آموزش به عنوان مقدمه مطرح می‌شود.

امام جمعه همدان حفظ عقاید را یکی از ملزومات جامعه دانست و عنوان کرد: هرگاه علم به قلب انسان گره بخورد باور قلبی ایجاد می‌شود و در واقع استمرار در علم‌آموزی باور ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: سخنرانی با تدریس عقیدتی تفاوت‌هایی دارد و در سخنرانی علم مخاطب افزایش پیدا می‌کند که یک نوع مقدمه است، اما در تدریس مسائل عقیدتی علوم دینی باید تبدیل به باور در قلب مخاطبین شود.

شعبانی همچنین موضع‌گیری‌های سیاسی افراد را نتیجه اعتقادات آنها دانست و مطرح کرد: شکل نگرفتن منطقی عقاید سبب موضع‌گیری متناقض شده و در نتیجه افراد بر اساس سلایق و منافع خود موضع‌گیری می‌کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: هشام بن حکم یکی از یاران جوان امام صادق (ع) بود و از آنجایی که در حفظ و نشر عقاید شیعیان تلاش می‌کرد منزلتی خاص در نزد آن حضرت داشت که این روایت نشانگر جایگاه رفیع مربیان عقیدتی است.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین چیزی که باعث رفتارسازی می‌شود اعتقادات است، افزود: در واقع سبک زندگی افراد بر اساس اعتقادات افراد شکل می‌گیرد و اگر عقیده سالم باشد جامعه هم اصلاح خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه مدرسان و معلمان عقیدتی علاوه بر علم‌آموزی باید در بحث استحکام این علوم در قلب‌های مخاطبین کوشا باشند، عنوان کرد: جامعه امروز نیازمند آموزه‌های عقیدتی است و در این حوزه کتب علامه شهید مرتضی مطهری و آیت‌الله مصباح یزدی از غنی‌ترین منابع عقیدتی برای جوانان است.

شعبانی تصریح کرد: برخی از افراد در اوایل انقلاب موضع‌گیری‌های محکمی در دفاع از انقلاب داشتند، اما بعد از گذشت یک دهه تمام مواضع آنها تغییر کرد.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی و سیاسی ومتولیان فریضه امر به معروف تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است