Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس با نگرانی از سهل انگاری مردم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی همچنین نظارت بر تردد در کافه‌ها و برگزاری مراسم عروسی و عزاداری را موجب جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس دانست و بر انجام آن تاکید کرد.

سراج‌الدین عارف‌نیا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز روز گذشته با گلایه از ساده‌انگاری‌ مردم برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، از افزایش روزانه شمار بستری شدگان این ویروس به حدود ۸۰ نفر خبر داد و گفت: شمار بستری‌شدگان مبتلا یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی گلستان روزانه به ۸۰ نفر رسیده در حالی که در سه ماه گذشته به طور میانگین این رقم بین ۴۰ تا ۴۵ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه گنبدکاووس همچنین موضع‌گیری رهبر معظم انقلاب در رابطه با برجام را موضع قطعی نظام اعلام کرد و گفت: وزیر امور خارجه ایران نیز به آمریکا و اروپا اعلام کرد اگر دیر بجنبند پنجره باز برای بازگشت به برجام، بسته خواهد شد.

وی با قدردانی از ملت ایران به دلیل حضور پرشور و متفاوت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، بیان کرد: ادعای دشمنان پیش از این، پخش فیلم‌های تکراری از راهپیمایی سال‌های قبل با عنوان فیلم زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن بود اما اجرای متفاوت راهپیمایی امسال با حضور پرشور و گسترده مردم باردیگر دروغ بودن تبلیغات استکبار را به همگان ثابت کرد.

برچسب‌ها گنبدکاووس ویروس کرونا خطبه ها گلستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس ویروس کرونا خطبه ها گنبدکاووس ویروس کرونا خطبه ها گلستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره شهر‌های مختلف یمن امروز شاهد راهپیمایی میلیونی مردم در حمایت از غزه بود
مردم در این راهپیمایی کهبا شعار «همراه با غزه سربلند، بسیج و آمادگی» برگزارشد ضمن بیانیه‌ای جنایت‌های اشغالگران را محکوم و خواستار تداوم عملیات نیرو‌های مقاومت علیه اشغالگران و حامیان آن شدند.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران