Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:30:42 GMT

ایران تنها تعیین کننده شروط بازگشت به برجام است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۵۲۵۷

ایران تنها تعیین کننده شروط بازگشت به برجام است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شیراز اظهار کرد: بر اساس برنامه‌هایی که در برجام وجود دارد، ایران تنها کشوری است که تمامی تعهدات برجام را انجام داده بنابراین ایران تنها کشوری است که می‌تواند برای برجام شروط بازگشت تعیین کند زیرا کشورهای دیگر در معاهده برجام پیمان‌شکنی کردند و این پیام روشنی است که مردم خواهان اجرای فرامین رهبری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: توجه مقام معظم رهبری به موضوع خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب موجب خواهد شد افراد در ابتدا نسبت به پرورش انسان‌های توانمند اقدام کنند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رویدادهای مذهبی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان در پیش است که بهترین فرصت برای خودسازی، تمدن سازی و جامعه پردازی است و می‌توان با برنامه‌ریزی نسبت به پرداخت به موقع به این مفاهیم اقدام کرد.

دژکام با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه افراد باید در فضای مجازی نیز ادب را رعایت کنند، افزود: مسلمانان نباید در فضای مجازی نسبت به بی احترامی به اشخاص اقدام کنند و باید احترام یکدیگر را حفظ و از بی احترامی نسبت به یکدیگر اجتناب کنند.

او ادامه داد: با توجه به حرکت جامعه به سمت انتخابات نباید این گام‌ها همراه با بی احترامی باشد بلکه ضمن حفظ احترام به اشخاص، شرایط را برای انتخاباتی پرشور فراهم شود.

دژکام تاکید کرد: حضور مردم با توجه به محدودیت‌های کرونایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد جامعه همواره استوار بر تعهد و میثاق خود با امام خمینی (ره) ایستاده و همین ایستادگی موجب می‌شود جامعه به سمت تعالی حرکت کند.

کد خبر 5144968

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری امام جمعه شیراز شیراز برجام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن کرمانشاه بوشهر عکس استانها شهرکرد آمار کرونا اردبیل مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه خودروهای وارداتی قرار گرفت
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند