Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:18:23 GMT

تبلور وفاداری مردم در۲۲ بهمن و یک خبر کوتاه از مهریز

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۵۳۴۳

تبلور وفاداری مردم در۲۲ بهمن و یک خبر کوتاه از مهریز

امام جمعه شهر ابرکوه با اشاره به شیوع بیماری کووید ۱۹ و برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت متفاوت از گذشته ، گفت: مردم در این آیین باشکوه جلوه ای زیبا از نماد دلبستگی و وفاداری خود را به انقلاب و ولایت به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور مردم فهیم و انقلابی در راهپیمایی ، افزود: مردم با حضورشان نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مردم پس از ۴۲ سال همچنان زنده و پر نشاط و پویا و پرخروش در مسیر آرمان جهانی خود تا رسیدن به ظهور حضرت موعود (عج) در حرکت هستند .

 خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و دیگر مظاهر استکبارجهانی هنوز درس عبرت از درک درست عظمت انقلاب ایران ،  ملّت و اقتدار رهبری نگرفتند.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان هوانیروز ارتش، خاطرنشان کرد: حتی دشمن هم اذعان دارد که ایران در هفت سال گذشته به تمامی تعهدات خود عمل کرده و بر خلاف غرب و آمریکا که نه تنها به تعهدخود عمل نکرد بلکه  به بدترین شکل ممکن تحریم‌ها را تشدید کردند.

وی ادامه داد: شرط ایران هم لغو همه تحریم ها با راستی آزمایی آمریکا و غرب در میدان عمل و نه بر روی کاغذ است  و در این صورت ایران به تعهدات برجامی باز می‌گردد.

امام جمعه ابرکوه در ادامه به دستاوردهای سفر رییس دستگاه قضا به عراق اشاره کرد و یادآور شد: با مهار ویروس کرونا هرچه زودتر مردم از زیارت عتبات عالیات بهره‌مند شوند .

وی با اشاره به سفر رییس مجلس به روسیه هم اضافه کرد: در این سفر آقای قالیباف پیام رهبر معظم انقلاب را به پوتین رییس جمهوری روسیه، تحویل نماینده ویژه وی داد که حاوی سیاست ها و راهبردها و راهکارهای مهم در تحولات منطقه ای و سیاسی و روابط اقتصادی آن با ایران است که به زودی نمایان می شود.

 امام جمعه ابرکوه همچنین با تبریک ماه رجب افزود: رجب ماه مبارک و ماه رحمت خداست که باید در این ماه و ماه های شعبان و رمضان نهایت بهره و استفاده را ببرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماز جمعه این هفته در بخش بهمن ابرکوه به امامت حجت الاسلام رضا علیزاده وبا حضور قشرهای مختلف مردم این شهر برگزار شد.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

مهریز

همچنین امام جمعه شهر مهریز گفت: مردم شجاع ایران بار دیگر با حضور متفاوت و گسترده خود در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال با وجود برخی نارسایی‌ها و مشکلات اقتصادی، وفاداری و همبستگی خود را به نظام و انقلاب 

 نشان دادند. 

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با قدردانی از حضور پرشور مردم در برنامه‌های دهه فجر و ۲۲ بهمن افزود: مسوولان با حفظ وحدت و انسجام ملی به فکر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه باشند.

وی ادامه داد: مردم ۴۲ سال است با وجود تمامی مشکلات پای نظام و اهداف و آرمان‌های انقلاب ایستادند از مدیران و متولیان امور توقع دارند که قدر آنها را بدانند که حضور آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف موجب شکست دشمنان شد .

امام جمعه مهریز در ادامه فرارسیدن ماه رجب را تبریک گفت و با بیان برخی ثمره های آن بیان کرد: ماه رجب دروازه ورود به ماه های شعبان و رمضان است و حرمت دارد و باید مردم و جوانان از آن برای استغفار و رسیدن به قله‌های عزت ،  سعادت و رحمت به نحو مناسب استفاده کنند.

محی‌الدینی، شهادت امام هادی (ع) را تسلیت گفت و با تبریک میلاد امام محمد باقر (ع)، یاد و خاطره امام جمعه فقید مهریز حجت الاسلام علی برهان را گرامی داشت و توجه به ارزش‌های دینی و انقلابی را در جامعه انقلابی خواستار شد.

امام جمعه مهریز در ادامه به استقبال باشکوه مردم عراق از رییس قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: برخی دشمنان همواره به دنبال ایجاد اختلاف‌افکنی بین ۲ ملت هستند ولی این حضور و همراهی مردم و تصمیماتی که گرفته شد موجب شکست اهداف اروپا و آمریکا در منطقه شد.

محی‌الدینی به نامه اخیر مقام معظم رهبری به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که از سوی رییس مجلس تسلیم فرستاده ویژه رییس جمهوری آن کشور شد اشاره کرد و افزود: رویکرد نظام تعامل با دنیاست که بر اساس عزت و حکمت ترسیم می‌شود و قطعا نمی‌توان به بدعهدی آمریکا  در برجام دل بست .

وی به شروع واکسیناسیون علیه کرونا اشاره کرد و از مردم خواست با رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌ها برای مهار این ویروس بیش از گذشته در کنار مسوولان با همدلی وظایف خود را انجام دهند.

  امروز نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد با حضور قشرهای مختلف با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه شد.

برچسب‌ها روسیه سید ابراهیم رییسی محمد باقر قالیباف ابرکوه ولادیمیر پوتین خطبه ها عراق راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سید ابراهیم رییسی محمد باقر قالیباف روسیه سید ابراهیم رییسی محمد باقر قالیباف ابرکوه ولادیمیر پوتین خطبه ها عراق راهپیمایی ۲۲ بهمن اخبار کنکور حجت الاسلام امام جمعه ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام

                                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز  با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

 

دیگر خبرها

  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است