Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه رجب، از حضور حماسی مردم ایران اسلامی و سلسله در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن تقدیر کرد و بیان داشت: از ویژگی‌های قوم لر مردانگی و وطن پرستی آنهاست که هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم با طاغوت به مبارزه پرداختند تا زیر پرچم اسلام گرد هم آیند و پس از آن با حضور در صحنه‌های جنگ تحمیلی مردانه به دعوت حضرت امام (ره) لبیک گفتند.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه نبردهای قوم لر شنیدنی و قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: این مردان و زنان خطه لرستان خصوصاً سلسله در همه صحنه‌های انقلاب حضورداشته، همچنان که در ۲۲ بهمن با امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکایی‌ها با وقت‌کشی فرصت‌های ناب را از دولتمردان ما گرفتند.

وی با بیان اینکه خون سردار سلیمانی دامن ترامپ را خواهد گرفت همانطوری که با خفت و خواری از کاخ سفید بیرون رانده شد، تصریح کرد: حضور در پای میز مذاکره منوط به راستی آزمایی و لغو تحریم است و اروپایی‌ها نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کرده و برای نظام جمهوری اسلامی شرط و شروط بگذارند.

امام جمعه الشتر همچنین گفت: مردم عراق خصوصاً جوانان عراقی درپی حمایت از ولایت و رهبری امام خامنه ای به نحوی شایسته ای از رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی استقبال کرده و نشان دادند که مکر و فریب‌های آمریکایی‌ها به جایی نمی‌رسد و ولایت حد و مرز نمی‌شناسد.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: ما باید با اتحاد و همدلی نقشه‌های آمریکایی‌ها را برهم بزنیم زیرا دست درازی آمریکا به مرزهای ایران خیالی پوچ و واهی بیش نیست.

کد خبر 5145065

منبع: مهر

کلیدواژه: سید سجاد موسوی سلسله خطبه های نماز جمعه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن کرمانشاه بوشهر عکس استانها شهرکرد آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود