Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:37:59 GMT

حضور مردم در روز ۲۲ بهمن بی نظیر بود

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۵۵۸۳

حضور مردم در روز ۲۲ بهمن بی نظیر بود

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه در حرم عبدالعظیم(ع)، اظهار داشت: مردم با این حضور حماسی خود در جشن انقلاب دین خود را نسبت به نظام اسلامی ادا کردند.

وی با بیان اینکه مردم قدرشناس ایران اسلامی طی چهار دهه گذشته در هر شرایطی از جمله موشک باران، برف، باران و در حال حاضر نیز با شیوع ویروس کرونا همیشه پای انقلاب بوده اند، افزود: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهچراغی تاکید کرد: مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی باید بیش از گذشته به فکر حل مشکلات مردم به ویژه معیشت و اقتصاد باشند.

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: همانگونه که ایشان بیان داشتند راهبرد اصلی ایران در موضوع برجام لغو تمامی تحریم ها است.

شاهچراغی یادآور شد: کشورهای غربی و آمریکا که خودسرانه از برجام خارج شدند حق شرط گذاری برای آن را ندارند، لغو تمامی تحریم های ظالمانه بدون هیچگونه قید و شرط خواسته ملت ایران است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سفر رییس قوه قضائیه به عراق اشاره کرد و گفت: دشمنان از روابط دوستانه ایران و عراق هراس دارند چرا که این ارتباط منافع نامشروع آنان در منطقه غرب آسیا را به خطر می اندازد.

امام جمعه شهرری بیان داشت: ارتباط خوب و دوستانه ایران و عراق در بلند مدت داری ثمرات و برکات خوبی برای ۲ کشور و منطقه خواهد داشت.

شاهچراغی در پایان به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به کشور روسیه اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی همواره به ارتباط موثر و متقابل با تمامی کشورهای دنیا تاکید دارد، احترام به استقلال کشورها یکی از مهمترین مولفه های سیاست خارجی ایران است.

برچسب‌ها شهرستان ری امامزاده شاه عبدالعظیم ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ستاد اقامه نماز کشور شهرستان ری ستاد اقامه نماز کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد الصحاف» سخنگوی جنبش حقوقی مردمی عراق تاکید کرد طرف آمریکا از گروهک‌های تروریستی برای تضمین منافع خود در عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا از هر راهی که شده تلاش می‌کند از باقی مانده تشکیلات تروریستی داعش در عراق به عنوان بهانه‌ای برای طولانی کردن حضور خود در این کشور محافظت کند.

الصحاف اضافه کرد: موضع آمریکا، تداوم حضور نظامی در عراق برای تضمین منافع خود در این کشور و منطقه به ویژه خلیج فارس است.

وی بیان کرد: حضور آمریکا در عراق غیر قانونی بوده و باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک بر اساس یک جدول زمانی مشخص به پایان برسد.

هادی قبیسی نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی روز گذشته تاکید کرد که آمریکا برای احیا و فعال سازی گروهک‌های تکفیری با هدف باقی ماندن در منطقه تلاش می‌کند.

وی افزود: این کشور از داعشی ها در تونس برای منفجر کردن مسجدهای شیعیان در کویت استفاده کرد. آمریکایی‌ها همچنین از عناصر داعشی در سوریه به نفع خود استفاده کردند.

قبیسی اضافه کرد: آمریکا به خوبی از شکست راهبرد خود در جنگ غزه و پیشروی‌های محور مقاومت در منطقه از طریق هدف گرفتن مستقیم رژیم صهیونیستی خبر دارد. این کشور می‌داند که حساسیت‌های مذهبی و فرهنگی در جهان اسلام به دلیل همبستگی میان گروه‌های مختلف حول محور حمایت از مقاومت فلسطین کمرنگ شده است.

کد خبر 6090762

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی