Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قیمت سه محصول موز، خیار و پرتقال که در هفته‌های گذشته با افزایش روبرو بوده در هفته آینده کاهش می‌یابد.

به گزارش تسنیم، مصطفی دارایی نژاد افزود: قیمت موز در هفته‌های گذشته به 55 هزار تومان رسیده بود که با برنامه ریزی‌های انجام شده خبر‌های خوبی در راه است و قیمت موز به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هر کیلو موز هندی در حال حاضر در میدان میوه و تره بار بین 35 تا 37 هزار تومان است و موز اکوادور از 40 تا 45 هزار تومان قیمت خورده است.

دارایی نژاد افزود: این قیمت‌ها به هیچ عنوان مورد تایید اتحادیه نیست و قیمت موز باید برگردد به زیر 30 هزار تومان.

وی در ادامه گفت: هماهنگی‌های خوبی با اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران و وزارت صمت شده که قیمت موز در اوایل اسفند متعادل شود.

وی در خصوص افزایش قیمت خیار هم گفت: به دلیل سرمازدگی در منطقه جیرفت چیدن محصول خیار بوته‌ای کمی عقب افتاد، اما با گرم شدن هوا دوباره محصول به دست آمده و در حال عرضه به بازار است.

وی درخصوص خیار‌های گلخانه‌ای هم گفت: گلخانه‌های سمنان، ورامین، یزد و اصفهان هم در حال چیدن محصول و عرضه به بازار هستند و در حال حاضر قیمت خیار در بازار به تعادل رسیده است و خیاری که در کف میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی 17 هزار تومان بود در حال حاضر به 12 هزار تومان رسیده و قیمت‌ها در هفته آینده باز هم کاهشی خواهد بود.

دارایی نژاد در خصوص افزایش قیمت پرتقال هم گفت: تولیدات مرکبات در استان مازندران حدود دو میلیون و 700 هزار تن می‌باشد و ما از نظر محصوله پرتقال هیچ کمبود و مشکلی در کشور نداریم.

وی افزود: در هفته‌های گذشته به دلیل سرد شدن هوا و بارش برف در محور‌های کوهستانی حمل بار پرتقال از استان مازندران به تهران به یک سوم رسید و عرضه محصول پرتقال پایین آمد و همین علتی شد تا قیمت پرتقال به کیلویی 14000 تومان برسد.

وی گفت: به تعاونی‌ها و دست اندرکاران مرکبات در استان مازندران هشدار‌های لازم را داده ایم که اگر قرار باشد عرضه پرتقال کم شود و قیمت آن بالا برود حتماً به تعزیرات، وزارت صنعت و بازرسی اعلام خواهیم کرد چرا که آن دسته از افرادی که در انبار‌ها بالای 100 تن مرکبات دارند حتماً دلال هستند و به دنبال سود جویی و گران فروشی در بازار هستند.

دارایی نژاد افزود: در حال حاضر قیمت پرتقال به سه برابر سال قبل رسیده و قیمت این محصول در حال حاضر بین 10 تا 12 هزار تومان در میدان مرکزی قیمت خورده که با عرضه بیشتر در هفته‌های آینده قیمت این محصول هم کاهش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003EOf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دارایی نژاد حال حاضر هزار تومان قیمت موز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین