Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:41:41 GMT

قیمت مهدی طارمی ظرف چندماه، ۷ برابر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۰۹۹

قیمت مهدی طارمی ظرف چندماه، ۷ برابر شد

ارزش مهدی طارمی از روزی که به لیگ پرتغال آمد تا الان، 7 برابر شده است

مهدی طارمی حق داشت روی خودش سرمایه گذاری کند! او روز به روز در فوتبال اروپا قیمتی تر می شود.

 به گزارش طرفداری، مهدی طارمی روزی که به ریوآوه رفت، قبول کرد با دستمزد پایین برای این تیم بازی کند اما به شرطی که از فروش خود به یک باشگاه بزرگ تر درصد بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با باشگاه کوچک پرتغالی شرط کرد اگر تیم بزرگی به سراغش آمد، نیمی از مبلغ انتقال نصیب خودش شود. وقتی طارمی به ریو آوه پیوست همه از این که او حاضر شده با پول کم در پرتغال بازی کند تعجب کردند اما روزی که این توافق مهدی طارمی و باشگاهش رسانه ای شد، همه به هوش و آینده نگری طارمی آفرین گفتند. طارمی سرانجام از ریوآوه کوچک به پورتو بزرگ رفت و با این که ابتدای فصل شرایط چندان خوبی را در پورتو تجربه نمی کرد، به یک باره هم نظر هواداران و هم نظر سرمربی این تیم را تغییر داد و تبدیل به نقش اول پیروزی های تیم کونسیسائو شد.

مهدی طارمی فصل جدید را با نیمکت نشینی در پرتغال آغاز کرد ولی کم کم خودش را به عنوان مهره ای ارزشمند به اثبات رساند. مهدی طارمی حالا در 5 بازی اخیر این تیم گلزنی کرده و موفق شده رکورد 59 سال پیش آزومیر را برای تیم پرتغالی تکرار کند. البته همان که پیراهن شماره 9 تیم را به او داده بودند، ثابت می کرد پورتو هم ریو طارمی حساب ویژه ای باز کرده اما شاید آنها هم توقع نداشتند طارمی به این زودی با محیط تیم بزرگ پورتو سازگاری پیدا کند و ستاره این تیم شود.

مسیر عجیب مهدی طارمی

عادت کردیم زمانی که بازیکنان به لیگ ستارگان قطر می روند، با خودمان بگوییم حتما آن ستاره به خاطر پول بیشتر به این لیگ رفته و پیشرفتی نخواهد داشت. با این حال مهدی طارمی به الغرافه قطر رفت و پس از آن هم یک انتخاب عجیب دیگر داشت؛ ریو آوه.

زمانی که مهدی طارمی به الغرافه قطر رفت، ارزش او در ترانسفر مارکت 2 میلیون یورو تخمین زده شده بود و حتی ارزش طارمی پس از انتقال به ریو آوه کمتر هم شد و به 1.7 میلیون یورو کاهش پیدا کرد.

با این حال مهدی طارمی مسیر درستی را انتخاب کرد و به توانایی ها خود در این مسیر باور داشت. درخشش در تیم ریو آوه باعث شد تیم های زیادی خواهان جذب مهاجم ایرانی باشند و در نهایت مهدی طارمی تصمیم گرفت راهی پورتو شود. شاید در نگاه اول و در روزهایی که او نیمکت نشین بود، این انتخاب اشتباه تلقی می شد ولی حالا رفته رفته همه این موضوع را باور دارند که تصمیم طارمی درست بود.

ارزش مهدی طارمی ماه به ماه بیشتر و بیشتر شد و زمانی که قرار بود ریو آوه را ترک کند، به 10 میلیون یورو رسید. (البته طارمی با نیمی از این مبلغ که در ترانسفر مارکت ارزش گذاری شده بود، به پورتو نقل مکان کرد)

حالا درخشش ماه های اخیر مهدی طارمی باعث شده ارزش مرد بوشهری به 12 میلیون یورو افزایش پیدا کند. مسیری که نشان می دهد ارزش مهدی طارمی طی دو فصل و نیم از 1.7 میلیون یورو به 12 میلیون افزایش پیدا کند، یعنی 7 برابر!

نمودار ارزش مهدی طارمی در ترانسفر مارکت

این پایان کار مهدی طارمی نیست. او همچنان در مسیر سبزی که برای خود ترسیم کرده پیش می رود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن مهدی طارمی پورتو ترانسفر مارکت تابناک ورزشی واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن ارزش مهدی طارمی میلیون یورو ریو آوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند