Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:37:00 GMT

دستگیری سه باند موبایل قاپ در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۱۲۸

دستگیری سه باند موبایل قاپ در تهران

 

به گزارش  تابناک به نقل از ایلنا، سردار «علیرضا لطفی» با اشاره به اینکه اوایل آبان امسال کارآگاهان اداره هجدهم مبارزه با سرقت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی سه باند گوشی قاپی در سطح شهر تهران شدند، افزود: اعضای باند اول، به صورت دونفره سوار بر موتورسیکلت در خیابان‌های شرق تهران پرسه زده و با شناسایی افرادی که در حال گفت و گو با تلفن همراهشان داخل خودرو بودند، سراغ آن‌ها رفته و در فرضتی مناسب گوشی‌های تلفن همراه آن‌ها را می‌قاپیدندو دو باند دیگر که آن‌ها نیز هر کدام به صورت دو نفره بودند، با پرسه زنی در محدوده مرکزی پایتخت و انتخاب سوژه‌هایشان که اغلب پیاده رو و مراکز خرید بودند، در فرصتی مناسب به سراغ آن‌ها رفته و گوشی‌های تلفن همراه مالباختگان را به سرقت می‌بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری اعضای این سه باند آغاز و پس از هماهنگی‌های قضایی و با انجام اقدامات ویژه پلیسی، مخفیگاه اعضای این باندها که به صورت جداگانه فعالیت داشتند شناسایی شدوکارآگاهان پلیس در سه عملیات جداگانه، اعضای این سه باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌های این متهمان، چندین قبضه سلاح سرد (چاقو) و ۵ دستگاه گوشی مسروقه کشف و ضبط شد.

سردار لطفی در پایان با اشاره به اینکه ۶ متهم دستگیر شده در مجموع به ۱۷۰ فقره سرقت گوشی قاپی اعتراف کرده و تا کنون ۱۵۰مالباخته تا کنون شناسایی شده اند، گفت: متهمان با صدور قرار قانونی جهت ادامه تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن علیرضا لطفی کارآگاهان موبایل قاپ واکسیناسیون کرونا در ایران نامه رهبری به پوتین سی و نهمین جشنواره فیلم فجر راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند