Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: خواسته ملت ایران لغو همه تحریم‌ها به صورت واقعی و عملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه اگر انسان بترسد که عاقبت به شر شود پس طوری برنامه ریزی می‌کند که عاقبت به شر نشود اظهار داشت: ماه رجب ماه بارش رحمت الهی و ماه امیرالمومنین است ابن عباس می‌گوید هرگاه ماه رجب فرا می‌رسید رسول خدا مسلمانان را جمع می‌کرد و عظمت این ماه را به ایشان یادآوری می‌کرد، رسول خدا فرمود؛ ماه رجب و شعبان ماه‌های من است و ماه رمضان ماه امت من است هر کس یک روز از ماه رجب را با اخلاص و ایمان روزه بگیرد مستوجب رضوان بزرگ الهی می‌شود و روزه اش در آن روز بی گمان خشم خداوند را فرو می‌نشاند و دری از درهای دوزخ را بر روی خویش می‌بندد و اگر به اندازه گستره زمین زر به او داده شود برتر از روزه اش نخواهد بود و پاداش این روز هرگز با نعمت‌های دنیوی قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروی هوایی و پدافند ارتش در روز ۱۹ بهمن افزود: ایشان در این دیدار هم تکلیف آینده برجام را صریح‌تر روشن کردند و هم به خطای آمریکایی‌ها در سال ۴۲ گذشته اشاره کردند لذا هر صدایی که غیر از بیانات رهبری را منعکس کند صدای دشمن را بازتاب می‌دهد، در قضیه برجام ما از غربی‌ها طلبکار هستیم آنها حق شرط گذاری ندارند، خواسته ملت ایران لغو همه تحریم‌ها به صورت واقعی و عملی است در غیر این صورت همه تعهدات برجامی لغو خواهد شد.

 

امام جمعه دماوند بیان داشت: ۴۲ سال خطای محاسباتی در مقابله با انقلاب اسلامی آبرویی برای آمریکا و پیروانش باقی نگذاشته است که استکبار جهانی از درک درست عظمت نظام مردمی اسلامی ایران عاجز و از وحدت مردم و رهبری عصبانی است، امروز آیت الله خامنه‌ای نه تنها رهبر مردم عزیز ایران بلکه رهبر جبهه مقاومت و همه آزادی‌خواهان جهان است.

 

خطیب جمعه دماوند بیان داشت: مردم استقلال طلب ما تا زمانی که از فرهنگ عاشورا و انتظار مهدوی تأثیر می‌گیرند فریب حیله‌های یزیدیان زمان را نخواهند خورد تا زمانی که از ایران صدای واحد شنیده شود دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، مسلمین آنقدر که از اختلاف داخلی و تفرقه آسیب دیدند از وحدت دشمنان ضربه نخورده اند.

 

وی گفت: امام خمینی فرمود؛ هیچ وقت از مداخله نظامی نترسید از حصر اقتصادی نترسید اگر ما را محاصره اقتصادی کند ما فعال‌تر می‌شویم این ترس دارد که ما به جان هم بیفتیم من شما را لعن کنم شما خدای نخواسته من را لعن کنید این ترس دارد که ملت با صورت‌های مختلف حزب‌های مختلف جمعیت‌های مختلف در برابر هم قرار بگیرند آنها هم همین را می‌خواهند که از راه زیاد شدن احزاب زیاد شدن اختلاف درست کنند.

 

فتاح دماوندی در خصوص سفر مهم رئیس مجلس به مسکو و مسائل منطقه‌ای عنوان داشت: آنچه اهمیت سفر رئیس مجلس به روسیه را بالا برد پیام رهبر حکیم انقلاب به پوتین بود آمریکا پرستان با ترویج گفتمان چین هراسی و روسیه هراسی همچنان مثل کبک سرش آن را در برف فرو برده و در خیال رابطه با گرگ‌ها هستند در حال حاضر روسیه و چین و هند و ژاپن ۴ قطب اقتصادی و فناوری شرقی هستند که برای برقراری موازنه در روابط با غرب در ارتباط با آنها ضرورت و اولویت دارد.

 

وی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه هم به عراق گفت: این سفر هم دستاوردهای مهمی برای دو کشور برادر و دوست ایران و عراق دارد نکته قابل توجه در جریان این سفر با استقبال گرم مردم عراق از آیت الله رئیسی بود در شرایطی که رؤسای جمهور آمریکا به اعتراف خودشان با هزینه‌های گزاف از ترس خشم مردم جرأت حضور از پیش تعیین شده و علنی در کشورهایی مانند عراق را ندارند رئیس قوه قضائیه ایران با اطلاع قبلی وارد عراق شده و مورد تجلیل و احترام مردم قرار می‌گیرد این عزت حاصل خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی و همه شهدای جبهه مقاومت در مبارزه با تکفیری‌ها است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران فتاح دماوندی امام جمعه دماوند خروج از برجام لغو تحریم ها اعمال ماه رجب ماه رجب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که با توجه به اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوکر ارباب خود ایتمار بن گویر، وزبر امنیت داخلی صهیونیست‌ها شده است، رئیس جدیدی برای این رژیم وجود دارد.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه اعلام کرد که بن گویر چند روز پیش در حین خروج از دفتر نخست‌وزیری در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد و با لحنی بدون ترس اعلام کرد: به نخست‌وزیر هشدار دادم که اگر وارد رفح نشود، توافق با حماس غیرقانونی است.

او افزود: نخست وزیر این صحبت‌ها را شنید و قول داد که اسرائیل وارد رفح خواهد شد و جنگ ادامه دارد و قول داد که هیچ معامله نامشروعی وجود نخواهد داشت.

 این روزنامه نبز در واکنش به این سخنان گفت: این سخنان و لحن صدا در دل هر شنونده جایی برای شک و تردید باقی نمی‌گذارد که نخست‌وزیر جدیدی در اسرائیل وجود دارد و بنیامین نتانیاهو در عمل نوکر ارباب خود ایتامار بن گویر شده است.

معاریو خاطرنشان کرد: این سوال بدیهی را مطرح می‌شود که نتانیاهو تا چه حد بیچاره شده است؟. نتانیاهو، علیرغم هزاران اختلاف، می‌داند که چه می‌خواهد. او می‌داند چه چیزی برای مردم مهم و خوب است، اما او بن گویر و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی را نگه می‌دارد آن هم به دلایل واضحی که فقط برای نتانیاهو خوب است. 

روزنامه صهیونیستی در ادامه توضیح داد: مشکل اکثریت مردم، پس از هفت ماه جنگ، این است که به این دولت و رفتار آن اعتماد ندارند، به نخست وزیری اعتقاد ندارند که نظرش را بر اساس منافع سیاسی خود تغییر دهد. به وزرایی مثل اوریت استراک که حاضرند برای دولتی که قادر به حفظ اسرا نیست، اسرا را قربانی کنند اعتماد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • تحریم های جدید ایران علیه آمریکا
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • پول انتخابات و جنگ؛ اهداف واقعی‌تر سفر بلینکن به منطقه‌
  • حذف عملی ایران از کریدورهای تجاری
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید