Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرج با بیان اینکه خط نفوذ و تحریف و انحراف بیکار نمی‌نشیند و سعی در تحریف واقعیات دارد، گفت: جریان مرموزی از ابتدا انقلاب سعی در تفسیری غلط از خط امام دارد.

سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته کرج با توصیه و تأکید آیات و روایات در مورد لزوم تکریم والدین ، اظهار داشت : تکریم پدر از  توصیه‌های دین اسلام است و خوش رفتاری با پدر بسیار در دین اسلام توصیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکریم و احترام به پدر روزی و رزق انسان را زیاد می‌کند و تبعات بسیار خوبی در زندگی انسان دارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه بسیاری از امور باب شده در جامعه امروزی  مغایر با دستورات انبیا و اولیای الهی است، گفت: هیچ وقت نباید اینگونه باشد که فرزند نام کوچک پدر را صدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار داشت : حماسه پرشور مردم با هوشمندی و زمان شناسی خلق شد که برگ زرین دیگری  به صفحات قطور انقلاب اضافه کرد.

وی افزود: مردم با اتحاد دیدنی در این مراسم نمادین با رعایت دستورات بهداشتی حاضر شدند و به دنیا اعلام کردن که آرمان‌های انقلاب زنده است و گام دوم انقلاب با صلابت و اقتدار بیشتر برداشته و ادامه می‌یابد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان  باید بدانند که ایران قوی است و قوی می‌ماند، بیان کرد : این قدرت تنها با موشک‌های نقطه زن دوربرد نیست و این قدرت برگرفته از قدرت ملت ایران در سایه همدلی و وحدت و حمایت است.

خطیب نماز جمعه این هفته کرج با بیان اینکه خانواده‌های زیادی هستند که با اهدای بیش از 4 فرزند شهید به ایران قدرت دادند ، عنوان کرد : این قدرت برگرفته از مردم، ایران اسلامی را به تمدن نوین اسلامی نزدیکتر می‌کند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خط نفوذ و تحریف و انحراف بیکار نمی‌نشیند و سعی در تحریف واقعیات دارد، ادامه داد: جریان مرموزی از ابتدا انقلاب سعی در تفسیری غلط از  خط امام دارد.

وی با بیان اینکه در فرمایشات امام یک کلمه در مورد عقب‌نشینی در مقابل آمریکا بیان نشده، اما برخی این واقعیات را به شکل دیگری وانمود می‌کنند‌، گفت‌: برخی نظر امام در مورد آمریکا را وارونه و تحریف کردند که امام با این موضوع "مرگ بر آمریکا" مخالف بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه ملت ایران با توجه به شناخت خود  هیچگاه از شعار "مرگ بر آمریکا" دست بر‌نمی‌دارد‌‌، متذکر شد: آل‌سعود هم باید در این دایره بگنجد و این کشور برای آمریکا جاده صاف‌کن شده است.

وی با اشاره به یکی دیگر از رفتارهای انحرافی طی روزهای اخیر‌ گفت: توهین و بد زبانی یکی از روش‌های مذموم و ناپسند است که رهبری همیشه رد این مور تاکید و فرمایشاتی داشته‌اند‌، حزب الله توجه دارند و به کسب اهانت نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با بیان اینکه  نقد گفتمانی با  نقد شخصیت افراد متفاوت است، ادامه داد: نقد با توهین متفاوت است و نیروی تربیت شده مکتب اهل بیت توهین را با توهین جواب نمی‌دهد.

خطیب نمازجمعه کرج با بیان اینکه  تضعیف رئیس جمهوری که تنفیذ رهبری معظم انقلاب را دارد خلاف ‌است، ادامه داد: مجلس می‌تواند از رئیس جمهور در مورد مطالبات طرح سئوال کند و یا استیضاح کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه ایران  به دنبال سلاح هسته‌ای نیست‌، ادامه داد: برخی اوقات خواسته یا خواسته برخی سخنانی می‌گویند که با اهداف انقلاب جور در نمی آید و برای دشمن خوراک تهیه می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه رهبری در مورد بمب فتوا دادند که غیرقابل تغییر است، گفت: تحریف و انحراف گرفتاری‌ها را زیاد می‌کند.

حسینی‌همدانی با اشاره به سفر روسای قوا به دیگر کشورها، تصریح کرد: سفرهای سران قوا به کشورها دارای اهمیت است و  این سفرها سبب تقویت روابط منطقه‌ای  و از بین رفتن فتنه در منطقه می‌شود.

امام جمعه کرج با اشاره به برخی چراغ سبزها برای برگشت ایران به اجرای تعهدات برجامی ‌متذکر شد: برخی سخنان مطرح شده از جانب برخی مسئولان در مورد برجام با سخنان رهبری در مورد برجام مغایرت دارد و باید در این زمینه دقت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با بیان اینکه ابتدا همه تحریم‌ها باید توسط آمریکا لغو و سپس ایران در این مورد در زمان معینی راستی‌آزمایی کند، گفت: آقایان دقت کنند بایدن با ترامپ فرقی ندارد و نباید تخلفات آمریکا در برجام را  تنها به دولت قبل ارتباط داد بلکه دولت جدید باید به تعهدات در برجام برگردد.

امام جمعه کرج با اشاره به شروع تحرکات تبلیغاتی برای انتخابات شورای شهر در استان البرز تصریح کرد: لازم است که مردم سوابق و اقدامات گذشته داوطلبان را به خوبی رصد کرده و در این مورد دقت کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که از رانت مشاغل خود برای به کارگیری بستگان خود استفاده کرده‌اند صلاحیت مسئولیت داشتن ندارند، ادامه داد: رای‌دهندگان مراقب باشند که  به افراد اصلح رای داده و  به متخلفان اجازه جولان ندهند./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان البرز امام جمعه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت

رئیس دانشگاه جامع امام‌ حسین (ع) گفت: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمدرضا حسنی‌آهنگر بعدازظهر امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: هدف ما دستیابی به مکتب دانشگاهی تراز انقلاب اسلامی بوده که مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب و که همان قرائت اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه ۱۵ سالی است در این حوزه را کار کردیم، گفت: الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم و در دو برنامه پنج‌ساله این الگو را پیاده‌سازی کردیم که مورد توجه ریاست‌جمهور قرار گرفت. بعد از گزارش‌های وزیر علوم و معاون اول ریاست‌جمهوری ایشان متقاعد شدند که بیایند دانشگاه را از نزدیک ببینند.

رئیس دانشگاه جامع امام‌حسین (ع) با اشاره به ضرورت نگاه راهبردی به شهر، استان، منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی اسلامی بر دو محور تربیت انسان‌های تراز تمدنی و تولید علم، فناوری و محصولات فن‌آورانه مبتنی بر نظریه‌پردازی شکل می‌گیرد که هر دو امر یادشده محصول و خروجی دانشگاه‌ها است.

حسنی‌آهنگر با بیان اینکه دانشگاه‌های ما در حوزه امنیتی-دفاعی فوق‌العاده درخشیدند، اضافه کرد: وعده صادق اتفاق خیلی‌بزرگی بود، چرا که به چهار کشور صاحب سلاح اتمی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی حمله کردیم و فقط رژیم اسرائیل را نزدیم.

وی اضافه کرد: از جایی که نخستین پهپاد ما بلند شد، بیش از ۱۰۰ هواپیمای مختلف از جمله F-15، F-16 و F-35 در آسمان سوریه، عراق، اردن تا رژیم صهیونیستی بالای سر این پهپادها بودند. ناوهای جنگی در مسیر خلیج فارس، دریای عمان تا دریای سرخ بودند و سامانه‌های پدافندی فعال داشتند و با وجود اینکه آماده بودند، این عملیات صورت گرفت.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) جرئت اقدام و حمله به آمریکا را از ویژگی‌های انحصاری عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: روس‌ها در ادوار مختلف جنگ سرد هیچ‌گاه جرأت حمله به آمریکا نداشتند و خود این اتفاق خیلی‌بزرگی است. به این ترتیب عملیات وعده صادق نقطه عطف ما برای تبدیل شدن به یک قدرت بین‌المللی و جهانی بود.

حسنی‌آهنگر اضافه کرد: در نتیجه عملیات وعده صادق جهان ما را به عنوان قدرت برتر پذیرفت و پیام‌های بعد از این عملیات و اتفاقات بعد از آن نشانگر همین موضوع است. سایر ابرقدرت‌ها این نقاط عطف را مانند ما طی کرده بودند و وعده صادق ما را به مرز قدرت بین‌المللی رساند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از این قدرت کار فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها بوده که پیشتر زیر نظر سردار حسن تهرانی‌مقدم و امروز زیر نظر سردار حاجی‌زاده فعالیت می‌کنند. البته بر اساس داشتن کرسی‌های نخبگی می‌خواهیم به قدرت بین‌المللی برسیم و دنبال کشورگشایی نیستیم.

رئیس دانشگاه امام‌حسین (ع) گفت: نظام رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی را آمریکایی‌ها طراحی کردند، برای هدایت مدیریت دانش در جهان است که نظام سلطه طراحی کرده و برای خودشان نظام فاخری است تا بتوانند با منطق خودشان بر جهان تسلط پیدا کنند.

حسنی‌آهنگر افزود: در دانشگاه امام حسین (ع) تلاش کردیم از این فضا خارج شویم و آینده جدیدی را خودمان کشف و ترسیم کنیم که مطالبه مقام معظم رهبری است. می‌کوشیم نظام مسائل انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران را در حراست از انقلاب اسلامی استخراج کنیم.

کد خبر 749111

دیگر خبرها

  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»