Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر عصر روز جمعه در دیدار با اعضای مجمع جوانان گلستان و تعدادی از روسای هیات‌های ورزشی گلستان اظهار داشت: افزایش این سمن ها نشان دهنده توجه ویژه دولت و وزارت ورزش و جوانان به حوزه جوانان است.

وی با بیان این که سمن‌ها حلقه ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و می‌توانند ایده، نظر و انتقادات خود را با مسئولان در میان بگذارند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل توجه وزارت ورزش و جوانان به سمن ها فعالیت برخی از این سازمان های مردم نهاد در مسیر تربیت مدیران عالی رتبه برای تصدی‌گری و مسوولیت مهم کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان گفت: از آنجایی که بودجه و اعتبارات وزارتخانه جوابگوی نیاز سمن‌ها و هیات‌های ورزشی نیست، اضافه کرد: بهتر است صنایع و فعالان بخش اقتصادی برای حفظ نقش خود در جامعه، از تیم‌ها و سمن‌های مردمی حمایت کنند.

سلطانی‌فر به اعتبارات فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: ۵۰ فدراسیون ورزشی سالانه به طور متوسط ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارند که با این بودجه برنامه‌های فدراسیون ها به طور کامل اجرا نمی شود و بر همین اساس معتقدیم قانون اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نیازمند اصلاح اساسی است.

وی در این جلسه قول پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات جوانان گلستان، موضوعات مربوط به سوارکاری، احداث سالن ۶ هزار نفری گرگان و اتمام ساختمان اداره کل ورزش و جوانان را ارائه داد.

هادی حق شناس استاندار گلستان نیز در این جلسه با اشاره به این که کرونا در بسیاری از موضوعات تاثیرمثبتی داشته گفت: همانطور که سال گذشته نرخ بیکاری این استان تک رقمی شد، امسال در شرایط کرونایی نیز شاهد تک رقمی شدن نرخ بیکاری گلستان بودیم.

برچسب‌ها گرگان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان گرگان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان گلستان اخبار کنکور ورزش و جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد