Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریسیو پوچتینو معتقد است که مارکو وراتی دست آن ها برای انتخاب ترکیب را باز می گذارد و به تیم تنوع می دهد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی این تیم مقابل نیس در هفته 25 لوشامپیونه حاضر شد. به گزارش طرفداری، پوچتینو در این کنفرانس گفت:

نیمار و دی ماریا؟ آن ها دو بازیکن مهم برای ما هستند اما ما تیم بسیار بزرگ و باکیفیتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به این تیم اعتماد کامل داریم و راه حل لازم را پیدا خواهیم کرد. نیمار به برزیل می رود؟ در حال حاضر در این مورد حرفی زده نشده است. من با نیمار صحبت کردم. او ناراحت بود. او از این که نمی تواند به تیم در لیگ قهرمانان و لوشامپیونه کمک کند، رنج می کشد. ما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا او هر چه زودتر به میادین برگردد و از نظر روحی و روانی نیز شرایط خوبی داشته باشد. نیمار بسیار قوی است. او یک فرد دوست داشتنی است و تمام توانش را برای تیم می گذارد. کار کردن با او لذت بخش است.

سبک زندگی نیمار؟ باید از تمرکز روی چند بازیکن خاص دست بردارید. ما در 40 روز 9 بازی انجام دادیم و این به خاطر شرایط حاصل از کرونا است. آب و هوا و وضعیت چمن استادیوم ها نیز کمکی به شرایط نمی کند. چنین اتفاقاتی رخ می دهند. باید به دنبال بهترین استراتژی برای مراقبت از بازیکنان باشیم. گاهی خوب است که به صحبت های مربیان در کنفرانس های خبری در مورد بازیکنانی که به خوبی می شناسند، گوش دهیم و بر اساس حقایق نتیجه گیری کنیم. نیمار یک حرفه ای است و خودش را وقف تیم می کند. در این 40 روز فرصت کافی برای شناخت او را داشتیم.

 وراتی برای بازی فردا در دسترس نیست. او هنوز از ناحیه ای که در پایان بازی با مارسی ضربه خورد، احساس درد می کند. در چند روز آینده خواهیم دید که وضعیت او به چه شکل پیش می رود. وراتی در پست شماره 10 مقابل بارسلونا؟ مارکو قابلیت بازی خوانی و پیش بینی حرکات را دارد. او بازیکنی است که تنوع تکنیکی را به تیم می دهد و در چند پست قابلیت بازی دارد. او دست ما را برای انتخاب باز می گذارد.

همچنین بخوانید:

فوری؛ دوری 4 هفته ای نیمار از میادین به دلیل مصدومیت

نیمار: نمی دانم مشکل از من است یا کاری که در زمین انجام می دهم

 

 

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد بایرن مونیخ فاتح شش گانه شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با عملکردی فوق‌العاده با نتیجه ۲-۰ تاتنهام را شکست دهد و به رتبه هشتم برسد. پوچتینو پس از پایان بازی در نشست خبری شرکت و از نمایش تیمش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

پیروزی امشب؟
یک عملکرد عالی از بازیکنان. در نیمه اول و دوم به خوبی دفاع کردیم و در حمله عالی بودیم. همان چیزی که می‌خواستم. به آنها تبریک می‌گویم.

انتظار این عملکرد خوب را داشتید؟
می‌دانستم که می‌بریم اما عملکرد فوق‌العاده تیم من را سورپرایز کرد. فکر می‌کنم این اولین بار است که در این فصل احساس خوشحالی می‌کنم، زیرا این لحظه‌ای است که بعد از ۱۰ ماه، تیم شروع به درک کرده که ما نیاز به رقابت و سخت‌کوشی داریم و در این بازی واقعا خوب بودیم.

این بهترین عملکرد چلسی تحت هدایت شما بود؟
نمی‌دانم، اما مهم‌ترین چیز بزرگی کار ماست. با همه شرایط و احساسات منفی، تیم نشان داد که کارمان را به خوبی جلو می‌بریم.

همچنان از شما انتقاد می‌شود، نظری دارید؟
سخت است که می‌بینم هر هفته حتی با عملکرد خوب تحت انتقاد و قضاوت هستم. اما این تصمیم من نیست که اینجا باشم یا نباشم. ما فقط می‌خواهیم جلو برویم و برنده شویم.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!