Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد گفت: در کنار فعالیت‌های عمرانی و توسعه زیرساخت ها در مرکز استان به مسایل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی هم توجه شد که مهمترین آن کسب و ایجاد «برند» های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در آیین بهره برداری از سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد و خانه دارت این شهر که به همت شهرداری بازسازی و بهسازی شد، باتاکید بر توجه به مسائل اجتماعی فرهنگی و ورزشی در کنار فعالیت‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌ها، اظهار کرد: توجه ویژه مدیران شهری و دولتی بر برندسازی برای یزد، فرصت و زمینه های زیادی را برای آبادانی و توسعه شهر و استان فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهرجهانی، افتخارهای زیادی را در دولت های یازدهم و دوازدهم به دست آورد، اظهارکرد: برندهایی که یزد کسب کرد، می تواند چراغ راه و روشن کننده مسیر برای تداوم هویت این شهر تاریخی و میراث جهانی باشد.

استاندار یزد با اشاره به اینکه دولت با بحران های بی سابقه و زیادی مواجه است، گفت: با وجود همه این موانع، اگر کارنامه این دولت با ادوار گذشته مقایسه شود، اقدامات زیادی در راستای توسعه شهر انجام شد که نمونه آن بهره برداری از طرح های کوچک و  «اَبر» پروژه هاست.

طالبی ادامه داد:مهم ترین شاخص فعالیت های این دوره شورای شهر و شهرداری یزد، توجه به تمامی ابعاد شهری به ویژه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

 استاندار یزد گفت: همزمان با دهه فجر( ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه جاری) ۸۱۵ طرح عمرانی، تولیدی ، آموزشی ، راهسازی و گازرسانی با ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در استان به بهره داری رسید که اعتبار این طرح ها نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی دارد.

 محمدعلی طالبی  افزود: همچنین در این ایام عملیات اجرایی ۳۴ طرح مختلف با پیش بینی ۱۸۳ میلیارد تومان بودجه در ۱۰ شهرستان آغاز شد و با توجه به تمرکز دولت به تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و به نتیجه رساندن طرح ها و پروژه های آغاز شده در سال های اخیر، به نظر می رسد این موضوع سال ویژه ای برای یزدی باشد، زیرا در هیچ مقطعی در دولت های گذشته، چنین طرح هایی در ماه های پایانی دولت در یک استان به بهره برداری نرسید.

اولویت ورزش در محله های یزد

همچنین شهردار یزد با اشاره به اینکه ورزش های درون محله ای و همگانی یکی از اولویت های شهرداری مرکز استان است، گفت: سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد، یکی از طرح های ورزشی شهرداری است که با ۵.۵میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

جمال الدین عزیزی از انتخاب شهر یزد به عنوان نمونه آزمایشی(پایلوت) شهر فعال یاد کرد و ادامه داد: امید می رود با این اقدام بتوان گامی موثر برای ایجاد نشاط اجتماعی برداشته و تحول و تحرکی محسوس در شهر یزد ایجاد شود.

بهره برداری از یکی از بهترین خانه‌های دارت 

همچنین رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه سالن شهید عاقلی نژاد به مکانی مخروبه تبدیل شد، گفت: مرمت این بنا، از اواسط سال ۹۷ و با تخصیص بودجه از سوی این سازمان آغاز شد.

عباس ملازینلی افزود: این سالن در ادامه با همکاری معاونت برنامه ریزی و نیروی انسانی و معاونت امور زیربنایی شهردای بازسازی اساسی شد و به مرحله بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این مکان که یکی از بهترین خانه های دارت در آن تجهیز شد، برای استفاده کارکنان شهرداری یزد آماده است.

همچنین عصر دیروز( پنجشنبه) ۱۵۰ طرح عمرانی با ۲۸۰ میلیارد تومان با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان محلی در شهر یزد به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان اجتماعی استاندار فرهنگی عمرانی استاندار یزد استان یزد استاندار یزد بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار