Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:26:33 GMT

امتیازگیری نساجی شروع می شود/مذاکره با ۵۰ بازیکن

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۵۷۹

امتیازگیری نساجی شروع می شود/مذاکره با ۵۰ بازیکن

به گزارش خبرنگار مهر، "مجید جلالی شامگاه جمعه درنشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر تیم گل گهرسیرجان گفت: با تمرینات خوب وبا انگیزه‌ای که بازیکنان تیم نساجی در هفته اخیر داشتند و با روند روبه رشدی که درتیم مشاهده می‌شود، انشاله امتیازگیری تیم نساجی ازاین هفته شروع می‌شود. وی افزود: هر روزی که کارم درنساجی می‌گذرد، نسبت به کارم، تیمم و آینده این تیم امیدوارتر می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران، ادامه داد، خوشبختانه اکنون کارهایی که درحال انجام هستیم، و همکاری که از طرف باشگاه و عوامل باشگاه می‌بینیم و همچنین انگیزه و حرارتی که در تمرینات از بازیکنانم می‌بینم، به من انرژی می‌دهند واینها نوید بخش روزهای خوش برای تیم نساجی است. جلالی گفت، می‌خواهم به هواداران تیم نساجی هم بگویم که کادرفنی وبازیکنان به شدت درحال کار هستند و این بازیکنان نیز اکنون اشتیاق زیادی دارند که روزهای خوبی را برای تیم نساجی رقم بزنند. وی اضافه کرد، که به لطف خداوند، خیلی زود شاهد روزهای خوبی برای نساجی خواهید بود. سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه در بازی عصرشنبه برابر تیم گل گهر متأسفانه از حضور غفاری، ممشلی، نظری، گل‌محمدی و قائد رحمت به علت مصدومیت محروم هستیم، گفت: البته سعید بیگی و مهرداد بایرامی هم به علت محروم نمی‌توانند تیم نساجی را دربازی فردا همراهی کنند. جلالی ازعملکرد بازیکنان تیم پایه درترکیب تیم نساجی دربازی‌های گذشته ابراز رضایت کرد وافزود: ا ما تعدادی بازیکن جوان را از تیم‌های پایه به جمع نفرات تیم بزرگسالان باشگاه اضافه کردیم، که من نسبت به عملکرد و شایستگی آنها ایمان دارم و خواهید دید که این بازیکنان جوان برای نساجی درآینده سرمایه‌های بزرگی خواهند شد. سرمربی تیم نساجی مازندران درپاسخ به این پرسش که در بازی برابرگل گهرهم با استراتژی دفاعی بازی خواهید کرد، گفت، دفاع فشرده که می‌گوئید، در همه بازی‌ها نبود و ما فقط مقابل استقلال واقتضای این مسابقه سعی کردیم با این سیستم بازی کنیم. جلالی اضافه کرد، البته دربازی مقابل شهر خودرو در مشهد، یک بازی کاملاً پایاپای را داشتیم و مقابل تیم ذوب‌آهن هم یک بازی کاملاً برتر را به نمایش گذاشتیم. وی اضافه کرد، با توجه به تمریناتی که انجام دادیم و شرایطی که داشتیم، از بازی بعدی روند امتیازگیری ما آغاز خواهد شد. سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین درخصوص جذب بازیکن جدید برای تیمش درنیم فصل دوم نیزگفت، در ۱۰ روز گذشته، با حدود ۵۰ بازیکن که احتمال جذب آنها برای تیم نساجی وجود داشت، به صورت مستقیم ویا با مدیربرنامه‌های آنها وارد مذاکره شدیم و روند کار نیز رضایت بخش بوده است. جلالی اضافه کرد، که حداقل تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه خبرهای خوبی را از روند جذب بازیکنان جدید به هواداران خواهیم داد. تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ عصرشنبه ۲۵ بهمن در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم گل گهرسیرجان است. تیم نساجی تاپایان هفته چهاردهم این رقابتها با کسب ۹ امتیاز درمکان پانزدهم و گل گهرسیرجان با کسب ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند. کد خبر 5145157

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید جلالی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا دهه فجر انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شهرکرد اردبیل نساجی مازندران سرمربی تیم تیم نساجی برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها