Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با یادآوری این که در ابتدای دولت یازدهم ۸۰ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در کشور وجود داشت گفت: اکنون و پس از ۷.۵ سال این تعداد به سه هزار و ۲۰۰ سمن افزایش یافته است.

مسعود سلطانی‌فر عصر امروز جمعه در دیدار با اعضای مجمع جوانان و تعدادی از روسای هیات‌های ورزشی گلستان در سرسرای استانداری اظهار داشت: افزایش این سمن ها نشان دهنده توجه ویژه دولت و وزارت ورزش و جوانان به حوزه جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سمن‌ها حلقه ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و می‌توانند ایده، نظر و انتقادات خود را با مسوولان در میان بگذارند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل توجه وزارت ورزش و جوانان به سمن ها فعالیت برخی از این سازمان های مردم نهاد در مسیر تربیت مدیران عالی رتبه برای تصدی‌گری و مسوولیت های مهم کشوری است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از آنجایی که بودجه و اعتبارات وزارتخانه جوابگوی نیاز سمن‌ها و هیات‌های ورزشی نیست، بهتر است صنایع و فعالان بخش اقتصادی برای حفظ نقش خود در جامعه از تیم‌ها و سمن‌های مردمی حمایت کنند.

سلطانی‌فر به اعتبارات فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه ۵۰ فدراسیون ورزشی سالانه به طور متوسط ۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارند؛ برنامه‌های فدراسیون ها به طور کامل اجرا نمی شود و بر همین اساس معتقدیم قانون اعتبارات فدراسیون‌های ورزشی نیازمند اصلاح اساسی است.

وی در این جلسه قول پیگیری مطالبات و بررسی مشکلات جوانان گلستان، موضوعات مربوط به سوارکاری، احداث سالن ۶ هزار نفری گرگان و اتمام ساخت ساختمان اداره کل ورزش و جوانان را ارائه داد.

هادی حق شناس استاندار گلستان نیز در این جلسه گفت: باوجود تاثیر کرونا همانطور که سال گذشته نرخ بیکاری استان تک رقمی شد، امسال در شرایط کرونایی نیز شاهد تک رقمی شدن نرخ بیکاری گلستان بودیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ورزش و جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار