Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم نساجی و گل‌گهر سیرجان از سری مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر باز هم بدون حضور سرمربی تیم مهمان برگزار شد تا از هفت مسابقه‌ای که نساجی در نیم‌فصل نخست میزبان بود، نشست خبری ۶ مسابقه بدون حضور سرمربیان تیم‌های مهمان برگزار شود.

البته غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری امروز به دلیل به تعویق افتادن پرواز تیم گل‌گهر سیرجان رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان گل‌گهر سیرجان قرار بود طبق برنامه روز پنجشبه ۲۳ بهمن وارد مازندران شود، اما به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، سیرجانی‌ها شب گذشته در تهران ماندند و ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز با پروازی دیگر وارد ساری شدند و به همین دلیل امکان حضور قلعه‌نویی در نشست خبری امروز وجود نداشت.

اما در پنج دیدار خانگی دیگری که سرمربی تیم‌های حریف در نشست خبری حضور نداشتند، غیبت‌ها با وجود هماهنگی با باشگاه‌های مهمان رخ می‌داد. این در حالی است که بنا به اعلام روابط عمومی باشگاه نساجی، با توجه به اقامت تیم‌های مهمان در بابلسر برای برنامه‌ریزی زمان نشست خبری پیش از بازی، مسافت محل اقامت تا محل برگزاری نشست خبری مد نظر قرار داده می‌شد و کادر فنی تیم‌ها نیز عمدتا با وجود اعلام آمادگی برای حضور در نشست خبری، در محل کنفرانس خبری حاضر نمی‌شدند.

غیبت سرمربیان تیم‌های لیگ‌ برتری در نشست‌های خبری پیش از دیدارهای خانگی نساجی در دو فصل اخیر نیز بارها اتفاق افتاده بود. یکی از دلایلی که این سرمربی‌ها برای حضور نیافتن‌شان در محل برگزاری نشست خبری مطرح می‌کنند دوری راه محل اقامت با محل برگزاری کنفرانس است. به دلیل نبود هتل و زیرساخت اقامتی مناسب برای تیم‌های لیگ برتری، این تیم‌ها معمولا بابلسر را برای اقامت انتخاب می‌کنند و به همین دلیل دوری راه برای آن‌ها دلیلی بر شرکت نکردن در نشست خبری است.

در فصل نوزدهم لیگ برتر نیز سرمربیان بیش از نیمی از تیم‌های مهمان در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.

بر اساس دستورالعمل سازمان لیگ فوتبال ایران که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بالاترین مرجع قانونی فوتبال در قاره کهن قرار گرفته است، حضور سرمربیان تیم‌های لیگ برتری و حتی لیگ یک در کنفرانس قبل و بعد از مسابقات الزامی است و غیبت غیرموجه با جریمه و تنبیه مواجه خواهد شد.

دیدار نساجی و گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۵ بهمن در استادیوم شهید وطنی قائمشهر با قضاوت علی بای برگزار می‌شود و علی میرزابیگی، رضا حیدری و میلاد قاسمی کمک‌های او در این مسابقه هستند.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال امیرقلعه نویی تیم فوتبال گلگهر سیرجان اخبار کنکور گل گهر سیرجان نشست خبری خبری پیش تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال